Читання

Список літератури для читання влітку 2 клас

1.    Дочитати твори у Хрестоматіях 1 та 2 частини
2.    Всеволод Нестайко «У країні сонячних зайчиків»
3.    Всеволод Нестайко « В країні місячних зайчиків»
4.    Всеволод Нестайко «Незвичайні пригоди в лісовій школі” + «Дивовижні пригоди в лісовій школі»
5.    Всеволод Нестайко « Пригоди журавлика»
6.    Мар'яна і Тарас Прохаськи «Хто зробить сніг?»
7.    Іван Андрусяк «Третій сніг»
8.    С. Дерманський «Казки дракона Омелька»
9.    С. Дерманський «Володар Макуци або пригоди вужа Ониська»
10.          Микола Трублаїні «Про дівчинку Наталочку та сріблясту рибку»
11.          Всеволод Нестайко  "Чарівне дзеркальце або Незнайомка з Країни Сонячних Зайчиків" (Повість-казка)
12.          Пройслер Отфрід «Маленька баба - Яга»



* Прочитані твори записуємо у читацький щоденник (зробіть із звичайного зошита, розкресліть на 5 колонок)
№     Автор                Назва твору             Герої            Підпис  батьків

** Великі твори рекомендую ділити на частини.

Якщо якісь твори не знайдете, можете замінити іншими.
А у вересні ми підведемо підсумки і визначимо найкращих читачів!
Пам'ятайте, шановні батьки, що канікули не для бездумного гуляння, а для оздоровлення і активного відпочинку. Не бійтеся читанням перетрудити своїх дітей.
   
















Діагностична робота. Читання вголос. (19.05)
Виконуємо за зошитом ЯПС 34-35 с. 39

1. Дитина читає текст за 1 хв. Батьки знімають цей процес і висилають, щоб вчитель теж послухав. 
По закінченні 1 хвилини робите в тексті помітку і рахуєте кількість слів за хвилину. 2. Далі дитина дочитує текст до кінця(уже без засікання часу).
3. Дає вам відповіді, а в тексті підкреслює кольоровими олівцями.

4. Потім виконує завдання


5. Сфотографувати сторінку і прислати 19.05
Отже від вас відео читання за хвилину + фото сторінки із завданнями.





Діагностична робота. Аудіювання. (18.05)      

1. Спочатку уважно прослухай текст.

2. Виконай завдання, спираючись на прослуханий текст.
Роботу пишемо на окремому аркуші, нумеруючи завдання.
Відповідь на 6 завдання пишемо цілим реченням, а не одним словом.

Висилаємо 18.05












Діагностична робота (12.05)                  Висилаємо 12.05
Письмову  частину роботи виконуємо на окремому аркуші для письма.
Пишемо:                         12 травня
                                Діагностична робота
                          "Робота з літературним твором"


1. Прочитай уважно текст.
                                     
                                Материнське щастя
Гарячого літн_ого дня вивела гуска (своїх) мален_ких жовтен_ких гусенят на прогулянку. Вона показувала діткам в_ликий світ. (Цей) світ був з_лений і радісний. Перед гусе­нятами простягнувся в_личезний луг. Гуска навчала діток скуб­ти молоду травичку. Травичка була солодка, а сонечко тепле й ласкаве. Навколишній світ співав багатьма голосами жучків, метеликів, комах. Гусенята були щасливі.
Коли це налетіла чорна хмара, на землю впали краплі дощу. А потім посипалися чималі, як горобині яєчка, градинки. Гусеня­та прибігли до мами. Вона підняла крила й накрила ними дітей. Під крильми було тепло й затишно. Гусенята чули, як нібито звідкись здалеку долинає гуркіт грому, виття вітру й стукіт гра­динок. їм навіть стало весело: за материними крилами коїться щось страшне, а вони в теплі й затишку.
Потім усе вщухло. Гусенятам захотілося мерщій на зелений луг. Але мати не піднімала крил. Гусенята вимогливо запища­ли: «Випускай нас, мамо».
Тихо підняла мати крила. Гусенята вибігли на траву. Вони по­бачили, що в матері крила зранені, вирвано чимало пір’я.-Мати тяжко дихала. Але світ навколо був такий радісний. Сонечко сяяло так яскраво й лагідно. Жучки, бджоли, джмелі співали так гарно. Гусенятам чомусь і на думку не спало поцікавитися: «Мамо, що з тобою?» І коли одне найменше і найслабше гу­сеня підійшло до мами й запитало: «Чого в тебе зранені кри­ла?» — вона тихо відповіла: «Все добре, мій синку».
Жовтенькі гусенята розсипались по траві. Мати була щаслива.
                                                     (За Василем Сухомлинським)
2. Спиши виділену частину тексту, вставляючи пропущені букви та розкриваючи дужки.

3. Напиши, чим поцікавилося найменше та найслабше гусеня.

4. Укажи жанр цього твору:
 А казка;       Б оповідання;       В притча.

5. Познач основну думку твору.
А Слід радіти красі навколишнього світу.
Б Мати завжди захистить дітей від небезпеки.
В  Щастя матері в добрих і чуйних дітях.


Тестові завдання записуємо на аркуші номер завдання і буква відповіді. 















1 Клас

Список літератури для читання влітку.

Українські народні казки
1.   Лисичка - сестричка і вовк - панібрат
2.   Пан Коцький
3.   Коза-дереза
4.   Язиката Хвеська
5.   Дідова дочка та бабина дочка
1.   У гості до конвалії
2.   Пролісок і жайворонок
3.   Найгарніша мама
4.   Ромашка і бджола
5.    Хлопчик і дзвіночок конвалії
6.   Метелик із росою на крилі
7.   Як їжачок до зими готувався
8.   Пихатий півень
9.   Як бджола стала золота
10. Петрик,собака і кошеня
11. Ледача подушка
12. 3вичайна людина
13.Відламана гілка
14.Скажи людині «Здрастуйте»
15.Тато з мамою посварилися
16. Скляне мишеня
17. Бабуся і Петрик
18.Чого ж ви дату, мовчите?
19. Петрик і Павлик
20. Мишкові купили велосипед
21. Тихо,бабуся відпочиває
22.      Велике відро
23.  Який слід залишить людина.
24.  3ламана яблунька
25.Чому Сергійкові було соромно?

* Прочитані твори записуємо у читацький щоденник (зробіть із звичайного зошита, розкресліть на 5 колонок)
Автор    Назва твору             Герої            Підпис  батьків
** Великі твори рекомендую ділити на частини.

Якщо якісь твори не знайдете, можете замінити іншими.
А у вересні ми підведемо підсумки і визначимо найкращих читачів!
Пам'ятайте, шановні батьки, що канікули не для бездумного гуляння, а для оздоровлення і активного відпочинку. Не бійтеся читанням перетрудити своїх дітей.


оригами журавлик




4 клас
Готуємося до УПЧ "А дружити треба вміти"(04.05)

1. Прочитайте твори В. Нестайка про дружбу:
"Пригоди Грицька Половинки", "Таємниця Віті Зайчика", "Пригода в кукурудзі" (взяти їх на урок)
2. Прочитайте в збірнику "Позакласне читання" с. 78-85



Завдання на 20.02
Робота №7 (1варіант)

По виходу із карантину - здаємо читацькі щоденники  на перевірку!!!



Завдання на карантин з 14.02 по 19.02
Працюємо в зошитах з ДПА

1. Робота № 5 (1 варіант) 14.02
2. Робота № 5 (2 варіант) 15. 02
3. Робота № 6 (1 варіант) 16.02
4. Робота № 6 (2 варіант)  19.02


Готуємося до УПЧ "Цікаві і пригодницькі твори Всеволода Нестайка"
(наступний після УПЧ "Сторінки з книги природи" )

Прочитайте повісті -казки «В Країні Сонячних Зайчиків», « В Країні місячних Зайчиків», які набули всесвітньої слави.
Познайомтесь з дивовижною країною та її мешканцями, які завжди перемагають морок, так само, як добро завжди перемагає зло.
А ще познайомтеся із сучасною школою та учнями 5-А та 5-Б класу і пориньте разом з ними у цікавий світ шкільного життя та стосунків між школярами. (У творах «Одиниця з обманом» та «П'ятірка з хвостиком» )
Чи уважно ти читав?
1.   Як звали класних керівників 5-А та 5- Б класу?
2.    Як говорила про свій 5-Б класний керівник?
3.    Чим запам’яталась вам Макароніна з 5-Б? Як її справжнє ім’я?
4.    Хто був заводилою і авторитетом 5-Б класу?
5.    Хто отримав «одиницю з обманом»? За що?
6.    Чим закінчилась історія «одиниці з обманом»?
7.    Які дві таємниці були в 5-А класу?
8.    Хто першим отримав «п’ятірку з хвостиком»? За що?
9. За що отримали свою «5  з хвостиком» Ромчик Лещенко, Люба Миркотан, Дениско Чорногуз?
10. Хто ж отримав останню «п’ятірку з хвостиком» і за що?
11. Хто ж ставив ці таємничі п’ятірки?
______________________________________________
12. Як називалась столиця Ластовинії?
13.Звідки в людей з’являлося ластовиння?
14. Хто найбільше страждав від хуліганців? Чому?
15. Що за незнайомець з’явився в дитячій колонії? Чим він дивував усіх?
16.  Чому саме Веснянку Морок обрав, щоб потрапити до Країни Сонячних
Зайчиків? Як хлопчик туди потрапив?
17. Що цікавого було в цій країні?
18. Священна квітка Країни Сонячних Зайчиків? Чому саме вона?
19. Які квіти росли в Долині Щасливих сновидінь?
20.  Куди вкинули Веснянку хуліганці? Чому вона так називалася?
21.  Де знайшов хлопчик плащ Морока?

22 . Як сонячні зайчики перемогли Морока?

У деяких учнів класу є ці книги можна ними обмінюватися, але довго їх у себе не затримувати.



Завдання на карантин з 06.02 по 12.02
Працюємо в зошитах з ДПА

1. Робота № 3 (1 варіант) 06.02
2. Робота № 3 (2 варіант) 07. 02
3. Робота № 4 (1 варіаант) 08.02
4. Робота № 4 (2 варіант)  09.02


     Крім цього не забуваємо щодня читати і вести читацькі щоденники. По виходу із карантину - здаємо їх на перевірку!!!
    У кого немає читацького щоденника (бо він у вчителя), це не причина, щоб не читати. Записуйте на листку, потім перенесемо в читацький щоденник.



                                             Далі буде...








УПЧ "Сторінки з книги природи" (06.02)

1. Підготуй до виразного читання 1 вірш про красу природи Н. Красоткіної
2. Прочитай твори на с.98-102 у збірнику " Позакласне читання"






УПЧ "Люби, шануй,вивчай свій рідний край" (4.12)

1. Ознайомитися самим та  презентувати найкрасивіші куточки природи України, де вони знаходяться.(1 ілюстрація на А4)
(На уроці ми створимо путівник-рекомендації де можна побувати у нашій країні)

2. Ознайомитися з життєвим та творчим шляхом Надії Красоткіної.

3. Прочитати її вірші про рідний край,про Батьківщину обери один для створення збірки.
(підготувати виразне читання вірша, що найбільше сподобався)








УПЧ "Поетична світлиця" (10.11)

1. Принесіть збірку творів улюбленого поета і вивчіть вірш напам'ять.
2.Прочитайте поезії у збірнику "Позакласне читання"с.44- 52
3. До одного з віршів ( із збірки), що найбільше сподобався намалюй ілюстрацію.





Гра "Чи знаєш ти народні приказки і прислів'я?"
1.       Літо дає коріння, а осінь ....
2.       .. шия, то ярмо буде.
3.     Хочеш ... їсти, треба в воду лізти.
4.   Глибше ... — більше хліба будеш мати.
5.   Хоч воду лий в очі, то скаже ... іде.
6.   Поки суд та діло, а кошеня ... з'їло.
7.   Під лежачий... вода не тече.
8.   Під гору вскач,... на гору хоч плач.
9.   День у ... рік годує.
10.  Тільки став пан — вже поліз на....
11. Не нашого поля ....
12.        Нагороді бузина, а в ... дядько.
13.       …багата снігами, а осінь снопами.
14. Голка мала,... коле дуже.
15.Загляне сонце і в наше ....
16.      . .. до корови не ходять.
17. Хто полю годить, тому ... родить.
18.  ...  -  беники, та й поїм вареники.





УПЧ "Розмаїття українського фольклору" (02.10)
Поділ на групи
Виконавці
Завдання
Народні   пісні
Котенко Д.,

Руденко Р.,

Бєляєва Н.
Дізнатися, які народні пісні знають у твоїй родині. Записати  їх і по можливості навчитися співати.  Гарно оформити доробок
Народні легенди
Ашла Д.

Сєргєєва С.

Сінчугова Д.
Знайти і прочитати 2-3 народні легенди. 1переказати виразно. Красиво оформити доробок.
Народні усмішки
Кузнєцов Д.

Сокур М.

Переверзєв Н.
Знайти і прочитати 2-3 народні усмішки. Виразно навчитися читати. Гарно оформити доробок.
Народні ігри
Пінчук М.

Костенко І.

Романов Р.

Знайти в книгах, у які ігри грали діти в давнину,розучити їх і провести з дітьми в класі. Красиво оформити доробок.
Казки
Лебедь У.

Білоткач Н.

Кравець К.
Знайти і прочитати 3 українських народні казки(про тварин, чарівну, побутову), Намалювати до однієї малюнок, створити каталожну картку. 
Притчі
Малиш І.

Лихманюк Л.

Гавришко І.
Знайти в літературі народні притчі, (2-3) гарно оформити на окремих аркушах паперу. Одну притчу (на вибір) цікаво розказати.
Скоромовки
Левченко С.

Філіппова Є.

Тимченко Є.
Знайти в книжках народні скоро-мовки3- 4, красиво їх оформити. 2 скоромовки вивчити на пам’ять і навчитись швидко промовляти.
Загадки
Арутюнян А.

Татікян Д.

Книш А.
Відшукати 4-5 народних загадок і проілюструвати їх. 2-3 загадки вивчити напам’ять і загадати їх учням класу.
Прислів’я і приказки
Бууртовий В.

Гончар А.

Чумак С.
Знайти і виписати народні прислів’я і приказки 8-10(по темах:праця, дружба, навчання, сім'я)
---------------------- \ о -і а —_________________________







УПЧ "Міфи народів світу" (18.09)

              1 група
Прочитати міфи Стародавньої Греції
      ·        Походження світу і богів                        
      ·        Олімп
      ·        Нарцісс
      ·        Адоніс
Все це можна знайти у книзі «Міфи Давньої Греції»  та
2. Про один з міфів напишіть або надрукуйте стислу розповідь (формат А5)

         2 група
Прочитати міфи Стародавнього Єгипту
      ·        Міфи про створення світу і людей
      ·        Міф про Осіріса
      ·        Міфи про тварин
Все це можна знайти у книгах  та
2. Про один з міфів напишіть або надрукуйте стислу розповідь (формат А5)

       3 група
1.Прочитати міфи Стародавнього Риму
      ·        Міфи про створення Риму
      ·        Міфи про рослини
      ·        Міфи про тварин
Все це можна знайти у книгах  та
http://uk.wikipedia.org/wiki/Римська_міфологія
2. Про один з міфів напишіть або надрукуйте стислу розповідь (формат А5)

          4 група
Прочитати слов’янські міфи
·        Білобог і Чорнобог
·        Земля
·        Дажбог і Жива
·        Оповідь про Алконоста та ін.
Все це можна знайти у книгах  та http://supermif.com/slovjane/slov_mif.html
2. Про один з міфів напишіть або надрукуйте стислу розповідь (формат А5)









                                 Список літератури для читання влітку
Прочитані твори обов'язково записуватив читацький щоденник!
Якщо якісь із рекомендованих творів не знайдете в бібліотеці, то можна замінити іншими.
Деякі твори дуже об'ємні, тому можна   розбивати їх по 8 -10 сторінок на день і відповідно записувати до читацького щоденника.
Якщо ви не встигнете прочитати за літо твори за списком, не засмучуйтесь, їх можна буде дочитувати протягом навчального року.
  1.  Усна народна творчість (легенди, казки)
  2. Микола Трублаїні ”Пустуни на пароплаві”;
  3. Михайло Слабошпицький ”Славо і Жако"
  4. М. Носов ”Пригоди Незнайки і його товаришів”
  5. Астрід Ліндгрен “Пригоди Карлсона” (скорочено).
  6. Іваненко, О. Д. Казки
  7. Костецький, А. Г. Пригодам - ура! : фантаст. - пригодн. повiстi та вiршованi казки 
  8. Кущ П. Котовасія
  9.   Свiтличний I.О. Побрехеньки для Яремки
  10. Стельмах М. А. Непослушко Довгі Вушка і Дзвінок : казки за народними мотивами
  11. Сухомлинський, В. О. Вогнегривий коник : казки, притчі, оповідання
  12. Франко І. Я. Коли ще звірі говорили: казки про тварин.
  13.  Вороніна, Л. Прибулець з Країни нямликів
  14. Дерманський, О. Володар макуци, або пригоди вужа Ониська
  15. Курков, А. Ю. Пригоди Пустомеликів та інші
  16. Малик, Г. Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії
  17. В. Нестайко ”В країні сонячних зайчиків
  18. Нестайко В. З. Чудеса в Гарбузянах
  19. Нестайко В. З.Одиниця «з обманом»: повість в оповіданнях про 4«Б»кл.
  20. Нестайко, В. З. Супер «Б» з «фрикадельками» : повісті
  21. Нестайко, В. З. Чарівний талісман
  22.  Нестайко, В. З. П’ятірка з хвостиком
  23. Нестайко, В. З. Пригода в кукурудзі
  24.   Нестайко, В. З. Неймовірні детективи
  25. Нестайко В.З. Чарівні окуляри
  26.  Нестайко В.З. Загадка старого клоуна 
  27. Нестайко В.З. Космонавти з нашого будинку
  28.  Пчілка, О. Годі, діточки, вам спать! : Вірші, оповідання, казки



Завдання на 24.05
У збірнику "Золотий віночок" с. 93 - 100




Завдання на УПЧ " Візьму перо і спробую..." (15.05)
Спробуйте себе в якості письменників чи поетів.
1.Створіть буріме (вірш, створений за заданими римами, які не можна переставляти чи змінювати). Ці рими ви знайдете у збірнику "Позакласне читання" у завданнях до теми " Візьму перо і спробую..."
2. Прочитайте у збірнику твори до цієї теми.
3. Уявіть себе письменником і напишіть твір-роздум про свою школу. Найкращі твори будуть передані до редакції шкільної газети "Шпік".
                             Бажаю вам успіхів!!! 





Завдання на УПЧ  "Надійшла весна прекрасна"  (12.04)
А. Волкова Весна
1. Прочитати книгу А. Волкової. Весна
                       Знайти відповіді:
1.    Як іще називають ранню весну? 
2.     Коли настає день весняного рівнодення? 
3.    Які птахи прилітають першими з далеких країв?
4.    У яких тварин навесні збільшуються сім’ї?
5.    Як пробуджуються дерева?
6.    Звідки пішла назва рослини мати-й-мачуха?
7.    Які чотири періоди розрізняють у весни? Яким місяцям вони відповідають?
8.    Чому потрібно оберігати граків?

2.Намалювати  весну, як ви її уявляєте.

3. Завдання по групах:
1 ряд  - дібрати вірші про весну , навчитися виразно читати або вивчити напам'ять.
2 ряд   - знайти пісні веснянки, гаївки, заклички весни.
3 ряд - знайти прислів'я про весну і весняні прикмети.











Завдання на УПЧ  " Шевченкове слово" (16.03)
1. Підготувати біографію Шевченка 
(коротко за напрямками)
- дитинство
- у Енгельгардта
- викуп з кріпацтва
- у академії
- заслання
- повернення із заслання
- останні дні
2. Підготувати виразне читання віршів Шевченка (не з читанки)
3. Прочитати оповідання Т. Шевченка "Про себе" у збірнику "Позакласне читання"


Домашнє завдання до тексту О. Іваненко "Тарас у наймах"

1. Знайти у тексті  прикметники, що характеризують Тараса + доберіть самостійно прикметники, що його характеризують.( записати у зошит)

2. Знайдіть у тексті  дієслова, які б показали бажання Тараса навчитися малювати +  доберіть самостійно дієслова, які б допомогли Тарасові досягти своєї мети.( записати у зошит)





Завдання на УПЧ  " Справи твоїх ровесників" (01.03)
1. Прочитай оповідання про справи твоїх однолітків, їх життя, пригоди, вчинки письменників В. Сухомлинського (1 ряд), Я. Стельмаха (2 ряд), О. Буценя (3 ряд). 

2. Підготуйся стисло і цікаво розповісти прочитане (можна зачитати найцікавіший уривок). За бажанням проілюструй обране оповідання, щоб було ще цікавіше.

3. Прочитай у збірнику "Позакласне читання"с. 81 - 88



Домашнє завдання на 13.02 (записати в зошити з читання)
1 група (1 ряд) 
 Складіть власну розповідь за опорними словами, що підтверджувало б головну думку прочитаного оповідання "Красиві слова і красиві діла"
У клітці сумував горобчик; не хотів їсти; розвеселяли; відкрив клітку, полетів на волю.


2 група (2 ряд) 

 Складіть власну розповідь за опорними словами, що підтверджувало б головну думку прочитаного оповідання "Красиві слова і красиві діла"
Не прибрав  зошит; урок малювання; розлились гуашеві фарби; всі співчували; дістав чистий зошит.

3 група (3 ряд) 

 Складіть власну розповідь за опорними словами, що підтверджувало б головну думку прочитаного оповідання "Красиві слова і красиві діла"
Спортивні змагання; естафети з бігу; упав; поранив ногу; текла кров; усі жаліли; дістав хусточку та перев'язав рану.






Завдання на УПЧ "Вірші про світ дитинства"08.02
Завдання по групах:
1 група (1 ряд) - знайти і підготувати біографію Ганни Чубач (її життєвий і творчий шлях) підготувати до виразного читання  чи вивчити напам'ять 1 її вірш. (крім тих, що є у збірнику)

2 група (2 ряд) -  знайти і підготувати біографію Грицька Бойка (його життєвий і творчий шлях) підготувати до виразного читання  чи вивчити напам'ять 1 його вірш. (крім тих, що є у збірнику)

3 група (3 ряд) -  знайти і підготувати біографію Анатолія Костецького (його життєвий і творчий шлях) підготувати до виразного читання  чи вивчити напам'ять 1 його вірш. (крім тих, що є у збірнику)



Завдання на УПЧ "Мовою віршів малюємо зиму"23.01
1. Напиши невеличке есе (5- 6 речень) "За що я люблю зиму?"
2. Підберіть 1 вірш про красу зимової природи 
(вивчіть або навчіться виразно читати)
3. Прочитати книгу А. Волкової. Зима
Знайдіть відповіді на запитання
·  Коли визначають зиму вчені? 
·  А коли в народі? 
·  Коли припадають найкоротші дні? Як їх називають?
·  Звідки беруться візерунки на вікнах? 
·  Яку форму має сніжинка? 
·  Чи потрібен взимку сніг? 
●Яка пташка виводить пташенят взимку?












Завдання на УПЧ (21.12) "Літературні казки"
1. Прочитати казки Оксани Іваненко, Василя Чухліба.
Намалюйте ілюстрацію.
2. Підготуйте стислий переказ казки або зачитайте уривок з казки,який найбільше схвилював.
3. Збірник позакласного читання с.44 - 58


Чому ведмідь взимку спить 

1.ПО ГАЛЯВЦІ ЛІСОВІЙ, ЯК МОРОЗ БУВ МІЦНИЙ,
ЙШОВ ВЕДМІДЬ В ЗАТИШОК СВІЙ
В ТЕПЛІЙ ШУБІ ХУТРЯНІЙ
ДО СВОГО ІШОВ БАРЛОГУ,
НЕ ЗБИВАЮЧИСЬ З ДОРОГИ,
ЯК ПРОХОДИВ ЧЕРЕХ МІСТ,
СТАВ ЛИСИЦІ ВІН НА ХВІСТ.

2.ЗДІЙНЯЛА ЛИСИЦЯ КРИК,
ЗЗАШУМІВ ТЕМНИЙ ЛІС,
І ВЕДМІДЬ ЗЛЯКАВСЯ, ВТІК,
НА СОСНУ СТАРУ ПОЛІЗ.
НА СОСНІ ВЕСЕЛИЙ ДЯТЕЛ
БІЛЦІ ХАТКУ КОНОПАТИВ,
ВІН СКАЗАВ:-ХОДИТЬ НАВЧИСЬ!
І КУДИ СТАЄШ, ДИВИСЬ!

3.ТОДІ ВИРІШИВ ВЕДМІДЬ:
ЯК ЗИМА ---ТРЕБА СПАТЬ
ПО СТЕЖИНАХ НЕ ГУЛЯТЬ,
НА ХВОСТИ НЕ НАСТУПАТЬ.
У БАРЛОЗІ ВІН БЕЗ СТРАХУ
ВЗИМКУ СПИТЬ ПІД СНІЖНИМ ДАХОМ
І РАДІЄ НЕ СПРОСТА,
ЩО РОДИВСЯ БЕЗ ХВОСТА.



Завдання на УПЧ "Свято украънського фольклору"05.12
Групи
Виконавці
Завдання
Колискові
Гончар А.,
Буртовий В.
Бєляєва А.
Дізнатися, які пісні співали мами своїм дітям,записати їх,вивчити (краще заспівати). Гарно оформити доробок.
Примовки- забавлянки
Котенко Д.
Ашла Д.
Сокур М.
Лось Н.
Розпитати своїх мам чи бабусь, якими забавлянками вони бавили своїх дітей знайти в літературі,вивч: 2-3 забавлянки напам’ять. Красиво оформити доробок.
Мирилки
Лебедь У.
Костенко І.
Білоткач Н.
Сінчугова Д.

Дізнатися у батьків, які мирилки зі свого дитинства вони знають чи віднайти у книжках, 2-3 вивчити (напам’ять). Гарно оформити доробок.
Народні ігри
Чумак С.
Сєргєєва С.
Філіппова Є.
Знайти в книгах, у які ігри грали діти в давнину, розучити їх і провести з дітьми в класі. Красиво оформити доробок.
Дитячі народні пісеньки
Романов О.
Левченко С.
Лихманюк Л.
Розпитати мам, бабусь, які дитячі народні пісеньки вони знають або відшукати в літературі.1-2 вивчити (при можливості краще заспівати). Гарно оформити доробок.
Скоромовки
Руденко Р.
Кузнєцов Д.
Арутюнян А.
Знайти в книжках народ скоромовки 5-6, красиво оформити. 2-3 скоромовки вивчити на пам’ять і навчитись швидко промовляти.
Загадки
Татікян Д.
Книш А.
Кравець К.
Відшукати 5-6 народних загадок і проілюструвати.  2-3 загадки вивчити напам’ять і загадати їх
Прислів’я та приказки
Пінчук М.
Карпенко В.
Малиш І.
Знайти і виписати народні прислів’я і приказки (по темах) 8-10 прислів’їв.
Казки
Гавришко І.
Тимченко Є.
Петренко К.
Знайти і прочитати 3- 4 українських народних казки Намалювати до них малюнки, створити каталожну картку. Одну казку (на вибір) цікаво розказати.






Завдання на УПЧ "Просимо казку у гості до себе" (21.11)

1. Дібрати улюблену українську народну чарівну казку ( не із збірника) і намалювати до неї малюнок.
2. Прочитати казки у збірнику с. 24- 36



 Завдання на УПЧ "Мова - дивний скарб" (10.10)

1. Прочитати в збірнику "Позакласне читання" с. 10 - 16
2. Дібрати 1-2 вислови відомих людей  про мову. (Записати в зошит)
3. Навчитися виразно читати(або вивчити напам*ять) один із віршів про мову с. 10-11
4. Знайти вірші про мову Д. Білоуса, Л. Костенко, О. Олеся (за бажанням) і виразно їх прочитати.





Завдання на УПЧ  "Цікавий світ природи"  (28.09)
1. Прочитай твори про цікавий, захоплюючий світ природи.      Знайди у них описи (підготуйся зачитати) та порівняння (випиши   3-4 в зошит). Книжку з творами візьми на урок.

2. Прочитай у збірнику "Позакласне читання" с. 3 - 8

3. Підготуй загадки (1-2)
1 ряд - про птахів
2 ряд - про тварин
3 ряд - про дерева та кущі

Завдання на УПЧ  (14.09)
1.     Уважно прочитати книгу А. Волкової. Осінь.
2.     В книзі знайти відповіді на питання      
  •            Що це за день -  23 вересня?
  •     Чому восени жовтіє листя?  
  •      У якого дерева буває гілкопад? 
  •      Як відлітають птахи?
  •      Які птахи прилітають до нас на зиму?
  •     Що роблять восени мешканці лісу?
3.      А. Волкова «Як краса врятувала берізки»
4.     І. Прокопенко. Як берізка листя роздаровувала
Підготувати виразне читання 1 вірша про осінь.                                

____________________________________________________   


 Завдання на    УПЧ 12.05
                                       "Милуюся, оберігаю, прикрашаю"

  • У збірнику прочитати с. 85 - 90
  • Знайти легенди про квіти, яких немає в збірнику (добре вичитати, щоб коротко розповісти чи зачитати)
  • Виготовити (з паперу чи тканини) улюблену квітку і коротку розповідь(4-5 речень) чому вона улюблена.











  Завдання на УПЧ       20.04
                                                   "Будь природі другом" 

  • До   уроку знайти (бажано в книгах) і прочитати твори       Василя Чухліба  "Журавлі - веселики"                                                                           "Хатка на тополі"                                                                                  "Куди летить рибалочка"  
  • У збірнику "Позакласне читання прочитати " с. 79 - 83                              



Завдання УПЧ    09.03 
                                  "Чи знаєш ти? Для допитливих"
·       Підготувати цікаву інформацію (одне повідомлення) про виникнення речей, що нас оточують.
·       Підготуватись до уроку вам допоможе книга Алли Коваль "Життя і пригоди знайомих незнайомців" та різні дитячі журнали та газети.
·       А також опрацювати сторінки збірника "Позакласне читання" с. 100 - 106

Завдання на УПЧ    26.02
·        Знайти і прочитати вірші Тараса Шевченка, Лесі Українки, Івана Франка.
·        Вибрати один з віршів і підготувати його виразне читання, за бажанням можна вивчити вірш на памʼять.
У збірнику "Позакласне читання" опрацювати сторінки 46 - 51

_______________________________________________________________ 


Читання 01.02
Збірка "Золотий віночок"
Розділ "Посміхнись усьому навколо"
с. 5 - 9
Читання 02.02
Збірка "Золотий віночок"
Розділ "Посміхнись усьому навколо"
с.10 - 15

Читання 03.02
Збірка "Золотий віночок"
Розділ "Посміхнись усьому навколо"
с. 17 - 21
Дати відповіді на запитання до розділу с.22

Читання 04.02
Збірка "Золотий віночок"
Розділ "Святковий календар"
с.117 - 121

Читання 05.02
Підручник "Літературне читання"
с.83
Вивчити напамʼять вірш "Зимня пісенька"
1 і 2 строфу - обовʼ язково всім
весь вірш - за бажанням
___________________________________________________________________________


Читання 25.01
Казка "Дванадцять місяців"

Читання 26.01
Казка "Дванадцять місяців."

Читання 27.01
Збірник "Позакласне читання" с. 53 - 56
Українська народна казка "Котигорошко"

Читання 28.01
Збірник "Позакласне читання"  с.57 - 60
Українська народна казка " Про липку і зажерливу бабу."

Читання 29.01
Українська народна казка "Лисичка-сестричка і вовк - панібрат", "Про неробу Юрка, маминого синка".

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.