Unit 4
bread |
[bred] |
хліб |
brush |
[brʌʃ] |
щітка |
buy |
[bai] |
купувати |
cheese sandwich |
[ʧi:z] |
сирний бутерброд |
chicken |
[ʧiken] |
курка |
don’t worry |
[dəunt wʌri] |
не хвилюйся |
done |
[dʌn] |
зроблено |
easy |
[i:zi] |
просто |
eighty |
[eiti] |
вісімдесят |
fifty |
[fifti] |
п’ятдесят |
forty |
[fɔ:ti] |
сорок |
fries |
[fraiz] |
картопля фрі |
frisbee |
[frizbi] |
фрісбі |
frog |
[frɔɡ] |
жаба |
grapes |
[ɡreips] |
виноград |
grass |
[ɡra:s] |
трава |
high |
[hai] |
високо, високий |
if |
[if] |
якщо |
late |
[leit] |
пізно |
milkshake |
[milkʃeik] |
молочний коктейль |
much |
[mʌʧ] |
багато, дуже |
naughty |
[nɔ:ti] |
неслухняний |
ninety |
[`nainti] |
дев’яносто |
number |
[`nʌmbə |
число |
olive |
[`ɔliv] |
оливковий, олива |
one hundred |
[`hʌndrəd] |
сто |
pizza |
[`pitsa |
піцца |
salad |
[`sæləd] |
салат |
seventy |
[`seventi] |
сімдесят |
sixty |
[`siksti] |
шістдесят |
start |
[sta:t] |
початок |
sure |
[ʃuə] |
впевнений |
ten |
[ten] |
десять |
thirty |
[Ɵə:ti] |
тридцять |
try |
[trai] |
намагатися |
twenty |
[twenty] |
двадцять |
activity |
[æ`tiviti] |
заняття |
aged |
[eiʤd] |
у віці |
anywhere |
[`æniweə] |
будь-де |
bed |
[bed] |
ліжко |
behind |
[bi’haind] |
позаду |
between |
[bi’twi:n] |
між |
bin |
[bin] |
сміттєвий бак |
bus |
[bʌs] |
автобус |
by |
[bai] |
до, на |
cat |
[kæt] |
кіт |
children |
[ʧildren] |
діти |
dog |
[dɔɡ] |
собака |
fig |
[fiɡ] |
інжир |
grass |
[ɡra:s] |
трава |
hiding |
[haidiŋ |
ховаючись |
in front of |
[frʌnt] |
навпроти |
jug |
[ʤʌɡ] |
глечик |
mop |
[mɔp] |
підмітати |
next to |
[nekst] |
поряд |
outdoor |
[autdɔ:] |
зовні, надворі |
peg |
[peɡ] |
гачок |
perfect |
[pə:fekt] |
ідеально |
play football |
[plei] |
грати в футбол |
play tennis |
[tenis] |
грати в теніс |
ride a bike |
[raid ə baik] |
їздити на велосипеді |
ride a horse |
[raid ə hɔ:s] |
їздити |
sand |
[sænd] |
пісок |
seat |
[si:е] |
місце |
skate |
[skeit] |
кататися на ковзанах |
skateboard (n) |
[skeitbɔ:d] |
скейтборд |
skateboard (v) |
[skeitbɔ:d] |
кататися на скейтборді |
skates |
[skeits] |
ковзани |
stop |
[stɔp] |
зупинка,зупинятися |
take |
[teik] |
брати |
teach |
[ti:ʧ] |
вчити |
van |
[væn] |
фургон |
wheel |
[vi:l] |
колесо |
young |
[jʌŋ] |
молодий |
Завдання будуть даватися за розкладом. Виконуємо в друкованих зошитах. А де написано "Виконай у робочому зошиті" , то для роботи під час карантину пишемо в окремих зошитах, що залишилися з попередньоо карантину.
Якщо якісь завдання будуть незрозумілі, відмічайте їх та запитуйте у мене індивідуально (по телефону або через вайбер)
Четвер 12.03
ЯПС Тиждень 25 с.16 - 20
ЯПС Тиждень 25 с. 21 - 26
П'ятниця 13.03
Укр. мова Тренажер 7 с.1 завд.2, с. 2 завд. 3,4, с.3 завд. 1,2, с.4 завд.3,4 с. 5 завд. 2
ЯПС Тиждень 25 с. 27 - 29
ЯПС Тиждень 25 с. 30 - 33
Математика Ч.7 с.11 - 14 Вивчити таблицю множення числа7.
Понеділок 16.03
ЯПС Тиждень 25 с. 34 - 39
Математика Урок 4 с. 16 - 18
Вівторок 17.03
ЯПС Тиждень 26 с. с. 1 - 4 завд. 7 ♢3,4 (переказувати уривок за вибором перед дзеркалом)
Українська мова - читання
Уроки 3-4 с. 10-14 і в Зошиті для домашніх завдань с.6 - 8 (на с.20-23 текст "Раїска Мняу і Кульгав Собачинський")
Середа 18.03
ЯПС Тиждень 26 с. 5 - 8
За період карантину таблиці множення і ділення 6 і 7 ВИВЧИТИ!!!
ЯПС Тиждень 26 с. 28 - 31 завд. 7 ♢3,4 (переказувати уривок за вибором перед дзеркалом, а ввечері батькам)
Шановні батьки, не нехтуйте цією вправою, вона дуже корисна - розвиває пам'ять, мовлення і вміння , послідовно викладати думки, триматися перед аудиторією. Дітям корисно розповідати це вам вголос, а не собі самому.
Математика Урок 7 с. 28 -31 (у завданні 11 працюйте із сірниками, якщо немає лічильних паличок)ЯПС Тиждень 26 с. 32 - 34
Вівторок 24.03
ЯПС Тиждень 26 с.35 - 37
Середа 25.03
Українська мова - читання Ч 7(1) Уроки 11-12 с. 33 - 37
У завданні 7 для переказу беремо уривок, що виділено маркером...
Математика Пишемо діагностичну роботу на окремих подвійних листках у клітинку. Зміст роботи на сторінці "Математика"
ЯПС Тиждень 27 с. 5 - 9 (Обов'язково в хрестоматіїЧ 2 читаємо твори на вказаних сторінках с.41 - 48 )
Четвер 26.03
Чекаю на фотозвіти про виконану роботу
П'ятниця 27.03
Усі завдання виконуйте ручкою і охайно, бо не все видно і можна розібрати.
Понеділок 30.03
ЯПС 27 с.20 - 26 Досліди проводити в присутності дорослих, щоб не обпектися гарячою водою.
ЯПС 27 с.31 - 35
Математика Ч. 8 Урок 2 с.6 - 10 Вчимо таблицю множення числа 8.
Вівторок 31.03
ЯПС 27 с. 27- 30 Прочитайте уважно с.27. Завдання можна розв'язувати на чернетці, а в друкованому обвести лише букву обраного вами варіанту. В зірочках вписуйте бали, потім додайте їх і запишіть на с. 30 в стрічці. Якщо якесь завдання не розв'язали - нема великої біди.
Щоб розв'язати завдання 8 , накресліть прямокутник 6х8 см, виріжте 5 різнокольорових квадратів зі сторонами 4 см, напишіть на них букви і накладайте квадрати один на один, щоб вийшло так, як на малюнку. Завдання 10 теж виконайте практично.
Олімпіаду вислати 31.03!
Українська мова (читання) Уроки 15-16 с. 8 - 15 Завд. 9 списати 1 речення. Завд. 12 слово міський.
Середа 01.04
ЯПС Тиждень 28 с.1-5 У впр. 12 Визначте кількість слів за 1 хвилину. А потім обов'язково дочитайте до кінця.
До завд. 10 відео. Перекажи текст за відео (вимкнувши звук)
Українська мова (читання) Уроки 17-18 с.16 - 23 Завдання 10 виконати в друкованому зошиті.
Математика Ч.8 Урок 3 с. 11 - 15 Уважно розберіть завд.7! Починаємо вивчати таблицю ділення на 8.
Четвер 02.04
Українська мова (читання) Уроки 19-20 с. 24 - 31 завд. 11 слово львівський
ЯПС Тиждень 28 с. 11 - 15 Повторити таблицю множення 8.
ЯПС 28 Пишемо Діагностичну роботу на 15-20 хв
Діагностична робота виконується в електронному варіанті на с. "Перевірні роботи". Кожен виконує свій варіант (їх два). Вгорі треба написати Прізвище та ім'я натиснувши на "Мой ответ".
Далі в 1-3 завданнях правильну відповідь вибрати , натиснувши на кружечок.
В завданнях 4 - 6 відповідь треба надрукувати самому на рядку.
В завданні 7 - 10 правильну відповідь теж позначити у кружечку на кожному рядку. Якщо щось пропустите, робота не відправиться. Після цього внизу натиснути кнопку "Отправить". І я отримаю вашу відповідь. Повторно робити і відправляти роботу не потрібно. Роботи приймаю до 18.00. Роботу дитина повинна робити сама. Батьки тільки пояснюють як це зробити.
с. 16 - 22 До с. 19 Дослід 2 (відео)
Чекаю на фотозвіти про виконану роботу
П'ятниця 03.04
Українська мова (читання) У зошиті ЯПС Тиждень 28 с. 6 - 10. На с. 10 завд. 4,5! Вірш вивчити, зняти на відео і переслати. Дитина, читаючи давиться прямо в камеру.
Математика 8 Урок 4 с. 16-18, 20
ЯПС 28 с. 26-30 До завд. 9 відео. Перекажи текст за відео (вимкнувши звук)
Завд. 11 Визначте кількість слів за 1 хвилину. А потім обов'язково дочитайте до кінця.
ЯПС 28 с. 31-33
Вівторок 07.04
ЯПС 29 с. 3 - 7 У впр. 12 Визначте кількість слів за 1 хвилину. А потім обов'язково дочитайте до кінця.(читаємо 3 рази)
До завд. 10 відео. Перекажи текст за відео (вимкнувши звук)
В 7 завданні зв'язок між словами встановлюємо за допомогою питань так, як робили це на уроках(перегляньте робочі зошити).
Завдання 10 (відео)
Середа 08.04
Япс 29 с. 8 - 12 Обов'язково читаємо в хрестоматії с. 58-62.
Українська мова (читання) 7(2)Уроки 23-24 с. 40-47
До завдання 7 відео
Математика 8 Урок 6 с. 16 -30
До завдання 12 (відео)
Четвер 09.04
Українська мова (читання) 7(2) Працюємо в зошитах для домашніх завдань с. 3, 5 (зад. 3 списати 1 і 2 речення.),6 ,7,8
ЯПС 29 с. 13 - 17
ЯПС 29 с. 19 - 23
П'ятниця10.04
Українська мова (читання) в зошиті ЯПС 29с. 39 - 41
Математика 8 Урок 7 с. 31-33,35
ЯПС 29 с.24 - 27
ЯПС 29 с. 34 - 38 У впр. 12 Визначте кількість слів за 1 хвилину. А потім обов'язково дочитайте до кінця.(читаємо 3 рази)
_____________________________________________________
Вівторок 21.04
ЯПС 29 с. 31-33 Розв'язання задачі 1.1 та 1.2 показуємо стрілочками(як переправляються з одного берега на інший).
У задачі 1.2 позначаємо козу (К), білих козенят (1б,2б), а чорних (1ч,2ч). Можна зробити картки написати на них позначення і катати на човні (човен залишився з попередніх задач)
Для перевірки:
Перед роботою над 4 задачею переглянь відео.
1. Спочатку уважно прочитай текст.
2.Потім попрацюй над текстом чітко, крок за кроком, виконуючи завдання-ромбики.
Виконуючи 3⧫,знайди в тексті речення з повторюваним сполучником і. Зверни увагу, що перед кожним повторюваним сполучником і ставиться кома.
Працюй над 4⧫. Відповіді на питання треба давати повні (а не одним словом), так щоб вийшло речення-відповідь.
3. Виконуючи завдання 6, подумай на скільки частин можна поділити цей текст. А потім дай кожній частині короткий заголовок. Назви частин і будуть пунктами плану. Кожен пункт пиши з нового рядка, нумеруючи.
4. Потім прочитай текст іще 4 рази, щоб краще його запам'ятати.
5. Перекажи текст за планом усно.
6. А потім запиши те, що запам'ятав, дотримуючись послідовності і правильності запису речень (як пишемо початок речення і розділові знаки в кінці)
7. Перевір написане,прочитай, переконайся, що межі речень ти записав правильно. Якщо помітив помилку виправ її.
Бажаю успіху і чекаю на ваші перекази.
Середа 22.04
ЯПС 30 с. 1 - 7 Під час розглядання карти звертай увагу на сині лінії (ізотерми січня).На цих лініях написана температура, Там,де цифри найменші, там і тепліше у січні.
Математика 8 Урок 8 с. 36-40. За цим посиланням ви потрапите на сайт " Інтелект України" відеоуроки. Натисніть на урок Математика. Навчайтеся разом з учителем.
https://intellect-ukraine.org/10-intellect/information/206-videouroky-2-klas
Українська мова (читання)8(1) Уроки 3-4 с. 3 - 9
Вправа "Фотоапарат"
Завдання 8
Завдання 11 Підказки до правил
Під уроком 8 знайдіть Завдання для закріплення
щоб у 5 завданні пройти тест у рядку Адреса електонної пошти наберіть swetulka72@gmail.com
І тоді я отримаю ваші відповіді.
ЯПС 30 с. 23 - 27
Завдання 10 виконай за Алгоритмом успішної роботи з текстом .
Щоб краще запам'ятати треба читати не менше 5 разів. Переказати батькам, зняти на відео і переслати. Дитина, переказуючи дивиться в камеру.
ЯПС 30 с. 28 - 31 Малюнок обов'язково.
_________________________________________________________________________________
Понеділок 27.04
ЯПС 30 с. 20 - 22
Математика 8 Урок 9 с. 41 - 45
За цим посиланням ви потрапите на сайт " Інтелект України" відеоуроки. Натисніть на урок Математика Урок 9. Навчайтеся разом з учителем.
https://intellect-ukraine.org/10-intellect/information/206-videouroky-2-klas
Завдання 10 виконай за Алгоритмом успішної роботи з текстом .
Щоб краще запам'ятати треба читати не менше 5 разів. Переказати батькам.
До завд.8
Пам'ятайте!
Якщо замість префікса можемо вжити слово дуже, значить пишемо префікс пре-. Якщо ні , то пишемо при-.
Завд.12.
Словниковий диктант.
Завдання22
Середа 29.04
ЯПС 31 с. 14 - 19
Завд. 3 Щоб пригадати що таке вітер і вставити пропущене, скористайся зошитом ЯПС 29 с. 25
Завд.9 Вправа "Фотоапарат"
Українська мова (читання) 8 (1) Уроки 11 - 12 с.33-35
Переглянь презентацію. Вона допоможе у написанні опису квітки. ОПИС КВІТКИ
Запиши опис квітки на с. 35
Читання
Навчись виразно читати вірш Лесі Українки "Давня весна".
Підказка: самотнá (наголос на останньому складі.)
Зніми на відео виразне читання і перешли для перевірки вчителю.
Математика 8
За цим посиланням ви потрапите на сайт " Інтелект України" відеоуроки. https://intellect-ukraine.org/10-intellect/information/206-videouroky-2-klas
Під уроком 9 знайдіть Завдання для закріплення
щоб у 5 завданні пройти тест у рядку Адреса електронної пошти наберіть swetulka72@gmail.com
І тоді я отримаю ваші відповіді.
Четвер 30.04
Українська мова (читання) 8 (1) с. 36 -39
Завд. 12 Визнач швидкість читання. А потім дочитай текст до кінця.
Завд. 14 Вправа "Вчитель" Для переказу беремо уривок, що виділено маркером... Переказувати уривок перед дзеркалом, а ввечері батькам.
Завд. 19 Скласти 2-3 слова і записати.
У таблиці показані синім кольором - префікси, корінь слова - червоний, зеленим кольором - суфікс, оранжевим - закінчення.
Завд. 20
ЯПС 31 с. 20 - 25
Виконуючи завд. 2 спирайся на текст попереднього уроку.
Завд.9 Вправа "Фотоапарат"
На с. 25 завд.2 за бажанням.
Математика Пишемо діагностичну роботу на окремих подвійних листках у клітинку. Зміст роботи на сторінці "Математика".Якщо погано видно, то продубльовано на сторінці "Природознавство.". Фотографуємо і висилаємо 30.04!!! Бажаю успіхів!
Чекаю на фотозвіти про виконану роботу
1, 2 ,3 травня вихідні.
Група Пожарової Тетяни Вікторівни скидає завдання на електронку <tanjashka055@ukr.net>.
Група Борисової Марини Михайлівни відсилає на вайбер 0664186829
Фрази до теми «Сім’я»:
ЯПС 31 с. 26 - 28 Прочитайте уважно с.26. Завдання можна розв'язувати на чернетці, а в друкованому обвести лише букву обраного вами варіанту. Якщо якесь завдання не розв'язали - нема великої біди.
Олімпіаду вислати 04.05!
ЯПС 31 с.29 - 33
Завдання 9 виконай за Алгоритмом успішної роботи з текстом .
Щоб краще запам'ятати треба читати не менше 5 разів. Переказати батькам.
Завдання 12 У впр. 12 Визначте кількість слів за 1 хвилину. А потім обов'язково дочитайте до кінця.(читаємо 3 рази)
Завд. 13 Вправа "Фотоапарат"
Математика 8 с. 49 - 50
Вівторок 05.05
ЯПС 32с. 3 - 6
1 завд. пісню "Канікули" шукай на сторінці "Музика"
Завд. 6 виконай за Алгоритмом успішної роботи з текстом .
Щоб краще запам'ятати треба читати не менше 5 разів. Переказати батькам.
Українська мова (читання) 8(2) Уроки 13 - 14 с.1-8
За цим посиланням ви потрапите на сайт " Інтелект України" відеоуроки. https://intellect-ukraine.org/10-intellect/information/206-videouroky-2-klas
Знайдіть 2 клас Українська мова + читання Частина 8 Урок 13-14. Навчайтеся з учителем.
Середа 06.05
ЯПС 32 с. 11 - 16
Математика 9 с. 3-7
Частина 9 Урок 1 https://intellect-ukraine.org/10-intellect/information/206-videouroky-2-klas
Українська мова(читання) Частина 8(2) Урок 15-16
Четвер 07.05
Українська мова(читання) Частина 8(2) Урок 17 - 18 с.16 - 21
Діагностична робота з теми "Будова слова"
на сторінці "Українська мова"
Читання с. 17 - 21
До завд 16.
Завд. 20 Прочитай діалог Деркача і Крота разом з батьками.
ЯПС 32 с. 17 - 22
Завд. 10 Хвилинка Знайка
- Щоб знайти загальну місткість, потрібно місткість однієї посудини помножити на кількість або додати місткість однієї посудини стільки разів скільки посудин.
- Щоб знайти кількість посудин, потрібно загальну місткість розділити на місткість однієї посудини.
- Щоб знайти місткість однієї посудини, потрібно загальну місткість розділити на кількість посудин.
ЯПС 32 с. 23 - 29
Завд. 9 Вправа "Фотоапарат"
Хто не зрозуміє завдання з картою с. 28 , не мучайте себе і дітей!
П'ятниця 08.05
ЯПС 32 с. 7 - 10
У Хрестоматії прочитати твори с. 63 - 72
Завд. 9 Переглянь фрагмент фільма
Народження книги
ЯПС 32 с. 30 - 32
Підказка до задачі 4:
В умові задачі є помилка. Потрібно перекласти так, щоб спочатку були три ананаси, а потім - три банани. І порахувати скільки перестановок зробили.
Українська мова Завдання для закріплення під відеоуроками
За цим посиланням ви потрапите на сайт " Інтелект України" відеоуроки. https://intellect-ukraine.org/10-intellect/information/206-videouroky-2-klas
Під уроками 13-14 та 15-16 знайдіть Завдання для закріплення
щоб у 3 та 4 завданнях пройти тест у рядку Адреса електронної пошти наберіть swetulka72@gmail.com
І тоді я отримаю ваші відповіді.
Математика9
Частина 9 Урок 2 с. 8 - 12 https://intellect-ukraine.org/10-intellect/information/206-videouroky-2-klas
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.