Підготуйся до
діагностувальної роботи 23.12
1. Повтори!
Закінчення іменників чоловічого і жіночого роду на -а, -я Орудному відмінку.
Попрацюй з тренажером Частини 4 (1) с.
2. Іменники
жіного роду з нульовим закінченням в Орудному відмінку. (Карта знань із зошита
4(1)) Попрацюй з тренажером Частини 4 (1) с.
3. Чергування
голосних у коренях. Запиши у Р.в.
Стіл - піч - іній –
Річ -
кінь
- повінь –
Рік - папір - радість –
4. Повтори
чергування приголосних у коренях іменників. Добери спільнокореневі слова, щоб
відбулося чергування приголосних у корені.
Берег -- горох - вухо –
Комаха - грак - книга –
3 клас
1. Повторити що таке іменник.
2 клас
Відправити 15.05
_____________________________________________________
Максимально чесно без перевірки і коригування батьками. Нам треба знати як діти засвоїли.
Діагностичну роботу, треба сфотографувати і вислати (07.05)
А потім уже 4 і 5 завдання.
7 травня
Діагностична робота
А) префікс; Б) суфікс; В) закінчення.
2. Познач рядок, у якому всі слова мають закінчення.
А) Малий, розумна, потім.
Б) Надія, берег, пишу.
В) Ходити, звідки, тепер.
3. Познач рядок, у якому наведено спільнокореневі слова.
А) Сміливий, безстрашний, хоробрий.
Б) Зима, зимовий, перезимувати.
В) Літо, літак, літера.
4. Від поданих слів утвори спільнокореневі слова. Познач в утворених словах відомі тобі префікси (якщо є) та суфікси.
Хмара - ..., ... .
Сад - ..., ... .
5. Склади й запиши 2 - 3 речення про те, чому квітень має таку назву. (Без допомоги батьків.)
_____________________________________________________________________
1. Повторити всі правила про члени речення та як встановлювати звязок між ними у зошиті
У завданні 4 повторюємо (переказуємо)уривок, що починається..."Підмет і присудок разом складають граматичну основу речення."
А закінчуємо "Граматичні зв'язки між словами встановлюють за допомогою питань. Починають з головного слова - підмета."
2. Познач рядок, у якому підмет і присудок підкреслені правильно. Виправ помилки.
---------- ======
Б Матуся пришила ґудзик
======= ---------
В Метелик сів на квітку конвалії.
------------- ===
3. Познач рядок, у якому немає однорідних членів речення. Виправ помилки на розділові знаки.
А У мороз, і заметіль пташки не співають.
Б Сніг падав на землю тихо, й рівномірно.
В Даринко, полий квіти на клумбі?
5. Склади й запиши речення. Установи зв'язки між словами, запиши за зразком.
Зразок: Веселе сонце визирнуло з-за хмар.
(що?) сонце ↔ (що зробило?)визирнуло;
сонце ( яке?) веселе;
визирнуло (з-за чого?) з-за хмар.
Лід, на, річка, розтанути, навесні.
Мороз, малювати, на, візерунок, вікно.
Діти, йти, веселі, школа,до.
6. Повторити усі словникові слова із пісеньки "Словникові слова" на с. 1 та с. 18
Готуємося до контрольної роботи по темі "Дієслово" (06.02)
1. Познач рядок, усі слова якого означають дію предмета
а) Світанок, світлий, красується, пише.
б) Дзвінок, гроза, день, смерека.
в) Посміхається, танцювала, стоїш. опустилися.
а) Дивиця, граєсся, ворушиться, грієшся.
б) Дивиться, граєшся, ворушиться, грієшся.
в) Дивитьця, граєся, ворушиця, грієшся.
3. Познач рядок, у якому є помилки . Виправ їх.
а) Нервують, не бачу, нехтує, не боїшся.
б) Не хочу, вється, нечує, не спішить.
в) Ненавиджу, не турбуються, не з'їси.
4. Підкресли у реченнях дієслова. Визнач їх час.(Мин. ч., Т.ч., Мб. ч)
Гілочка тополі стукає у вікно.
За ніч мороз скував калюжі.
Скоро у природі настане весна.
5. Добери до кожного іменника три дієслова і запиши їх.
Зразок: Діти граються, вчаться, спостерігають.
Дерево ..., ..., ... .
Сніг ..., ..., ... .
Дівчинка ..., ..., ... .
6. Прочитай і запиши текст, заповнюючи пропуски і обираючи правильне написання.
Петрик - Оксанка -
вовчик - земля -
7. Придумай і запиши три пари слів: загальна назва + власна назва.
8. З поданих слів склади речення, змінивши деякі іменники.
Ліс, у , ростуть, запашні, суниця. У, відетіли, теплі, край, ластівка.
Під, дуб, ростуть, гриб, у, ліс.
Готуємося до контрольної роботи 07.05
Підготовка до контрольної роботи 04.04
10. Спиши, вставляючи пропущені букви. Виділи закінчення у дієсловах.
Бач..те, вч..те, воз..те, полет..мо, ход..мо, вирост..ш, раху..те, крич..те, люб..ш, володі..ш.
Завдання на 20.02
Завдання на карантин з 14.02 по 19.02(на тиждень
Працюємо в зошитах ДПА
1. Робота № 4 (1 варіант) 14.02
2. Робота № 4 (2 варіант) 15.02
3. Робота № 3 (1 варіант) 16.02 (крім 5 завдання)
4. Робота № 3 (2 варіант) 19.02 (крім 5 завдання)
1. Робота № 4 (1 варіант) 14.02
Завдання на 12.02
1. Добери займенники із дужок. Визнач їх особу, число, відмінок.
Ти ... дуже до душі, та собі ... ще ближче. Про людину ... можеш судити тільки тоді, коли був з ... в дорозі чи під одним дахом.
(ти, нею, я, мені)
2. Спиши текст, замінивши займенники 1 особи однини на займенники 3 особи однини.
Я навчаюся у четвертому класі. У мене хороші оцінки з усіх пердметів. Мені найбільше подобаються уроки читання та природознавства.
3. Постав займенники, що в дужках у потрібному відмінку. Визнач відмінок.
(Я) жаль розлучатися з (ти). (Ви) потрібно звернутися до (ми).
Завдання на 12.02
Завдання на 13.02
Завдання на карантин з 06.02 по 12.02(на тиждень)
Працюємо в зошитах ДПА
1. Робота №1 (1 варіант) 06.02 (крім 5 завдання)
2. Робота № 2 (2 варіант) 07.02 (крім 5 завдання)
3. Робота № 2 (1 варіант) 08.02 (закінчити 1 варіанту, виконати другому)
4. Робота № 2 (2 варіант) 09.02 (закінчити 2 варіанту, виконати першому)
Особливу увагу приділяємо 6 завданню. Вдумливо складаємо тексти. Дотримуємося вказаної у завданні кількості речень.
Якщо виникатимуть яякісь питання (труднощі) відмічайте собі. Вийдемо все розберемо.
Далі буде...
Готуємося
до контрольної роботи по темі «Займенник» (за бажанням)
1.
Що
таке займенник?
2. Які
бувають займенники?
3.
На
що вказують особові займенники?
4.
Як
пишуться займенники із прийменниками?
5.
Повтори
особові займенники.
6. Спиши.
Встав потрібні за змістом займенники.
Петрик любить зиму.
У … хороші ковзани. Після школи Петрик робить уроки. Потім за … заходить
Павлик і … йдуть на ковзанку. Хлопцям весело. Маленький брат Петрика Василько
йде з … На … тепла шапка і шубка. У … саночки. На ковзанці багато дітей.
7.
Запиши займенники в потрібній формі. Визнач відмінок.
Зразок: Прочитав (кому?) мені, вам, їм (Д.в.)
Не бачив (кого?) (ти, я, вона) (.. в.);
Зайшов (до кого?) (ви, вони, ми) (.. в.);
Дякую (кому?) (ти, Ви, вони) (.. в.);
Граю (з ким?) (він, вони. ти) (.. в.).
8.
Випиши з тексту особові займенник. Визнач особу, число,
відмінок.
Зразок: Я – 1 ос. одн. Н.в.
Сонце дуже пекло. Воно нагріло
краплинку води, і вона стала парою. Полетіла малесенька краплинка парою під
хмари, глянула звідти на землю. Любо було їй дивитися на поля, ліси, річки і
гори. Довго літала краплиночка над землею. А потім зі своїми подругами упала на
неї дощем.
Завдання на карантин з 06.02 по 12.02(на тиждень)
Працюємо в зошитах ДПА
1. Робота №1 (1 варіант) 06.02 (крім 5 завдання)
2. Робота № 2 (2 варіант) 07.02 (крім 5 завдання)
3. Робота № 2 (1 варіант) 08.02 (закінчити 1 варіанту, виконати другому)
4. Робота № 2 (2 варіант) 09.02 (закінчити 2 варіанту, виконати першому)
Особливу увагу приділяємо 6 завданню. Вдумливо складаємо тексти. Дотримуємося вказаної у завданні кількості речень.
Якщо виникатимуть яякісь питання (труднощі) відмічайте собі. Вийдемо все розберемо.
Далі буде...
Готуємося до контрольної роботи по темі «Займенник» (за бажанням)
Готуємося до контрольної роботи по темі "Числівник"(за бажанням)
Готуємося до контрольної роботи по темі "Прикметник"(за бажанням)
Готуємося до контрольної роботи по темі "Іменник"(за бажанням)
Вивчи правило! Іменнки жіночого роду з нульовим закінченням вв О.в. мають закінчення -у(-ю).
- якщо основа закінчується на один приголосний, то відбувається подовження : сіллю, піччю, молоддю, синню;- подовження не відбувається, якщо основа закінчується на ст, б, в, ф, р: радістю, совістю;- після букв б, в, ф, р перед закінченням -ю ставиться апостроф: матір'ю, верф'ю,любов'ю
1. Що таке іменник? За чим змінюється?
2. Що таке відмінювання?
3. Віднови в пам'яті назви відмінків із запитаннями!!!
4. Які чергування приголосних відбуваються при відмінюванні іменника? Доберіть приклади.
5. Які голосні чергуються при відмінюванні? Доберіть приклади.
6. Які закінчення мають іменники у Давальному і Місцевому відмінках?
7. Які закінчення мають іменники Ж.р. в Орудному відмінку однини?
8. Які закінчення мають іменники Ч.р. в Орудному відмінку однини?
9. Як визначити відмінок іменника у реченні?
10. Запиши слова у формі Орудного відмінка однини. Визнач закінчення.
Учениця, тиша, яблуня, дорога,праця, лінія, сіль, молодь,круг, кінь, ніж, грудень, небокрай,музей, учень, дідусь, стіл.
11. Спиши, визнач відмінки іменників.
На широкім лузі( ) у густій лозі ( ) вдалося сховатись дідовій козі( ). Сова ( ) у дуплі ( ) сидить і світить оком ( ) косо. Серед осіннього лісу ( ) між жовтих кленів ( ) стоїть молодий явір ( ). Суха верба ( ) стоїть на полі ( ) серед проса ( ).
12.Спиши речення вставляючи закінчення.
Влітку ми подорожували з мам... і бабус... . Ми їхали залізниц... . У дорозі ми харчувалися бутербродами з шинк..., картопл..., пиріжк..., курк... . Під час подорож... ми познайомилися з історі... рідного кра... . Володя ласував груш.., малин..., полуниц.... Вчитель був задоволений Волод.., Зо..., Віт... та Микол..., бо вони гарно заспівали на святі.
Підручник Українська мова
Завдання на 24.05
с.180 впр. 450,451,453
Домашнє завдання 16.05
Контрольна робота по темі "Дієслово"(за бажанням)
1. Пригадай:
- Що таке дієслово?
- Як змінюється дієслово?
- У якому часі дієслова змінюються за родами?
- Яким членом речення буває дієслово?
- Як пишеться не з дієсловами?
- На які питання відповідають дієслова в неозначеній формі?
2. Запиши речення. Визнач у них підмет і присудок. Надпиши, в якому часі вжитий присудок.
Лісові мешканці готуються до зими.
Під ногами шаруділо опале листя.
Сіренький зайчик сховався під кущем.
Наталка прочитає книжку про звірів.
Учні пішли на екскурсію в музей.
Весною птахи повертаються на батьківщину.
3. Від поданих дієслів утвори дієслова минулого, теперішнього і майбутнього часів.
Знати - ..., ..., ...
казати - ..., ..., ...
співати - ..., ..., ...
розмовляти - ..., ..., ...
працювати - ..., ..., ...
4. До поданих слів добери спільнокореневі дієслова в неозначеній формі і запиши їх парами.
жовтий - ...
білий - ...
хворий - ...
мовчазний -
розумний -
лікар - ...
біг - ...
вечеря - ...
пекар - ...
5. Випиши з тексту дієслова, визнач час.
Прийшла весна. По лісових стежках біжать дзвінкі струмки. Зеленіє молода травичка. Скоро повернуться з теплих країв птахи. Діти зустрічають пернатих. Хлопці розвісили шпаківні. Птахів треба берегти. Вони приносять користь.
6. Запиши прислів'я, розкриваючи дужки.
(Не)візьмеш сокиру - хати (не)зробиш. (Не)хитруй, (не)мудруй, а чесно працюй. Чого Івась (не)навчиться, того й Іван (не)буде знати.
Контрольна робота по темі "Прикметник"
1. Що таке прикметник?
2.За чим змінюється?
3. Які родові закінчення має прикметник?
4. Як визначити рід прикметника?
5.З якою частиною мови пов'язаний прикметник?
1) Прочитай. Підкресли словосполучення, в яких прикметники вжиті в переносному значенні
Смачне яблуко, срібний голос, черствий хліб, пряма лінія, черстве серце, срібний ланцюжок, золотий характер, пряма людина, золоті руки, золотий годинник.
2) Утвори і запиши словоспорлучення прикметника з іменниками. Визнч рід прикметників.
Чудовий (настрій, погода, літо)
Кислий (капуста, молоко, огірок)
3) Від слів у дужках утвори прикметники. Запиши словосполучення. Познач закінчення прикметників.
Каша (рис), сонце (золото), варення (полуниця), ліс (сосна), дуб (сто років), літо (дощ).
4) Прочитай текст. Випиши сполучення іменника з прикметником. Познач закінчення прикметника.
Яр був глибокий, зелений та веселий. Одним кінцем він простягався до села. На узгір'ї було видно веселі хати в садочках. Проти сонця блищав великий став з високими вербами коло греблі. Другим кінцем яр ішов далеко аж до високої крутої гори. Гора була покрита аж до верху старим зеленим лісом.
5) Склади опис їжачка, білочки чи зайчика, використовуючи прикметники. (3-4речення)
Підсумкова робота з української мови відбудеться 24.02 (п'ятниця)
Повторити:
1. Що таке іменник?
2. За якими числами змінюються?
3.До якого роду можуть належати?
4.Як визначити рід іменника?
5. Що таке синоніми та антоніми?
6.Які іменники власні та загальні?
7. Що означає змінювання за відмінками?
8. За якими питаннями змінюються іменники?
1) Визнач рід іменників
Небо, батько, дівчина, медаль, дитятко, листок, місто,печаль, дядько, квітка.
2) Розподіли іменники за числами.
Птаство, пташка, штани, звірі, двері, книги, гілля, ножиці, дитинство, сани, молодь, дітвора, окуляри.
Множина ___________________________________
Однина _____________________________________
3) Допиши словосполучення, змінюючи іменник калина за питаннями. Познач закінчення.
Достигають (на чому?) на ... ; стояти (під чим?) під ... ;поливати (що?) ... ; росте (біля чого?) біля ... .
4) Спиши, вставляючи потрібні за змістом іменники.
(Хто?) ходили у ліс. Там ростуть (що?) і (що?). На дубі ростуть (що?), а на сосні (що?). З-за куща вискочив (хто?). (Хто?) закричав : " Держи його!" (Хто?) радісні повертались додому.
5) До загальних назв добери власні. З одним зі слів склади і запиши речення.
поетеса - ... ; село - ... ;
область - ... ; річка - ... ;
учень - ...; прізвище - ... ;
письменник - ...; вулиця - ...
Завдання на час карантину
на 16.011.
Спиши, розкриваючи дужки. Виділи префікси та підкресли прийменники.
(До)школи (по)чинай (з)биратися (з)вечора. (По)дивись (роз)клад, (при)гадай, які уроки чекають (на) тебе завтра й (по)чинай готуватися (до) зустрічі(з )ними.
2.Спиши прислівя. Встав замість крапок префікс з- чи с-.
На все ..важай та на вус мотай. Усюди вранці сонце ..ходить. Не ..ходиться гора з долиною, а ..ходиться людина з людиною. Спільна біда ..дружить. Гарна розмова ..корочує дорогу.
3. Запишіть слова у три стовпчики: 1) з апострофом після префікса; 2) з апострофом у корені; 3) без апострофа.
М'ята, з'їсти, виявилось, пір'я, духмяний, об'ява, з'явився,наїжачився, кров'ю, зв'язали, ганчір'я, з'єднайте, поїхав, моряк, криється, подвір'я, б'ється.
ГОТУЄМОСЯ ДО КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ
по темі «РЕЧЕННЯ»
Р – розповідне, П – питальне, С – спонукальне
Дбайте про своє здоров’я! ( ) Які квіти тобі наймиліші? ( ) Скільки в лісі всього цікавого та корисного! ( ) За що ліс може нам дякувати?( )
Бринять павутинки. Софійка допомагає. Гриби ростуть.
Які? Кому? Де?
Підготуйся до річної контрольної роботи
1. Встав пропущені букви е чи и . Добери перевірне слово.
Українська мова
1. Списати речення. Підкреслити головні слова (підмет і присудок)
Марійка гарно танцює.У небі гудуть літаки. Батько купив Оленці ковзани. Бабуся читала Петрусеві казку.
2. Встанови звязок слів у реченні.
Високо в небі летіли журавлі.
Журавлі (що робили ?) _________________ ;
летіли (у чому?) __________________;
летіли (як?) _____________.
Українська мова 26.01
1. Склади і запиши речення. Підкресли в них підмет і присудок.
Сніг, над, полями, заіскрився. Багато, грибів, у, лісі, нашому. Посадила, Люда, цибулю, на, грядці.
2. Пошир речення за питаннями.
Дівчатка (що роблять?) (яку?)пісню.
(Коли?) на полях посіяли (що?).
У лісі (хто?) знайшли (кого?).
Українська мова 27.01
У підручнику
с. 114 - 115 Вправи 296 - 299
Українська мова 28.01
У підручнику
с. 115 - 116 Вправи 300 - 303
Українська мова 29.01
1. Зроби звуко-буквений аналіз слів
малює -
Україна -
Сміюся -
2. Спишивставляючи пропущені слова.
Мене звуть ... . Мою маму звуть ... . Мого тата звуть ... . Мою вчительку звуть ... .Я живу у місті ... , на вулиці ... .
3. Доповни речення. (випиши з читанки 5 прізвищ з іменами)
Письменники:
Поети:
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.