математика

4 клас

Підготовка до діагностувальної роботи 22.12

1. Приклади

5487 · 14                  714 · 25

7800 · 34                  3098 · 42

207360 : 80              368460 : 60

18720 : 30                24840 : 60


4038 · 97 – 24600 : (356 – 296)

3. Задача

У їдальні учні других і третіх класів зайняли однакову кількість столів. Учні других класів розмістилися по 6 осіб за кожним столом, а третіх  - по 5. Скільки окремо третьокласників і другокласників прийшло на обід, якщо разом у їдальні було 110 дітей?   


                                       

У їда





Готуємося до діагностичної (тематичної) роботи 04.11

 Друкований зошит "Математика" Ч.2 с. 52
1 завд. в), г), д)

3 завд. а), б)

Задача
         Маринка із 45 троянд склала 5 букетів. Скільки потрібно троянд для 8 таких букетів?

Задача 
      Обчисли периметр трикутника, сторони якого дорівнюють 
23 см, 18 см і 34 см.

Запиши подвійну нерівність
а) 13 більше від 10 , але менше за 21;
б) 1020 більше від 1000, але менше 2010;
в) 670 більше від 450, але менше за 990.





2 клас
Діагностична (річна) робота (20.05)    
             Максимально чесно без перевірки і коригування батьками. Нам треба знати як діти 
засвоїли матеріал. Вислати 20.05
  •    Записуємо на листку:
  •                                        20 травня
  •                        Діагностична (річна) робота











Діагностична робота (30.04)
  •  А тепер прийшов час перевірити себе. Як  засвоїли навчальний матеріал.
  •                      Максимально чесно без перевірки і коригування батьками. Нам треба знати як діти засвоїли, а не замилити очі вчителю.
  •    Діагностичну роботу, яку треба сфотографувати і вислати (30.04) А після виходу з карантину здати вчителю. 
  •           Записуємо на листку:
  •                                         30 квітня
  •                                 Діагностична робота
  • 1. Порівняй
  • а) 4 сот. 8 од. ⬀ 4 сот. 8 дес.
  • б) 3 сот. 4 дес. ⬁ 3 сот. 8 од. 

  • 2. З'єднай вираз лівого стовпчика з відповідним йому іменованим числом з правого.
  • 7 грн 35 к. + 20 к.                      7 грн 15 к.
  • 9 грн 55 к. - 2 грн 30 к.              7 грн 25 к.
  •                                                       7 грн 55 к.
  • 3. Виконай дії усно і заповни порожні місця.
  •      · 2      +7      :5        ·8      : 4                                             
  •  9   → ...  → ...  → ...  → ...  → ...

  • 4. Розв'яжи задачу на кратне порівняння чисел.

  • Купили 24 кущі малини та 8 кущів смородини. У скільки разів менше купили смородини, ніж малини?

  • 5. Розв'яжи задачу на дворазове збільшення числа в кілька разів.

  • У кошику 3 груші, яблук - у 2 рази більше, ніж груш, а слив - у 9 разів більше, ніж яблук. Скільки слив у кошику?
6. 6. 6. Накресли прямокутник зі сторонами 4 см і 2 см. Познач в                  вершини буквами. Запиши ширину та довжину
              прямокутника.
          Прямокутник:
          Ширина:
          Довжина:


  •     







               


















Діагностична робота (25.03)

  •                   А тепер прийшов час перевірити себе. Як за два тижні засвоїли навчальний матеріал.
  •                         Подається  два варіанти (діти знають який варіант вони пишуть у школі).
  •                          Отже кожна дитина пише свій варіант. Максимально чесно без перевірки і коригування батьками. Нам треба знати як діти засвоїли, а не замилити очі вчителю.
  •                          Порада:  Один із варіантів можна використати, як тренувальний. А вже інший як залікову
  •                       діагностичну роботу, яку треба сфотографувати і вислати (25.03) А після виходу з карантину здати вчителю. 
  •           Записуємо на листку:
  •                                                   25 березня
  •                                 Діагностична робота
  •                                   1 (2) варіант
                       1 варіант
                        1. Познач "сусідів "найменшого трицифрового числа п'ятої сотні.
  •                              А  400  і  402;           Б 399   і  401;            В 499  і  501
  •                         2. З'єднай складене іменоване число з відповідним йому простим.
  •                             2 грн 50 к.                 527 к.
  •                             5 грн 27 к.                 705 к.
  •                             7 грн 5 к.                   750 к.
  •                             3 грн 10 к.                 250к. 
  •                                                                310 к.
  •                         3. Запиши числовий вираз та обчисли його значення.
  •                                    а) добуток чисел 7 і 4;
  •                                    б) часка чисел 0 і 5
  •                                    в) різниця чисел 854 і 223
  •                       4. Розв'яжи задачу на розкриття змісту ділення. 
  •                    Учитель розклав 49 підручників порівну на 7 полицях. Скільки підручників на кожній              полиці?
  •                 5. Запиши вершини і сторони поданого трикутника Математика Ч 7 с. 5 завд.3  (верхній     трикутник )
  •                 6. Добери потрібне число.
  •                   271 > 150 на ... 
  •                   1 см > 1 мм на ... мм
  •                   10 < 70 на ...
  •                   1 дм > 8 см на ... см
  •                 7. Обчисли письмово (в стовпчик)
  •              620 + 154        462 + 225         537 + 241       321 + 557            311 + 238       612 + 134
  •              984  - 762         679 - 321          755 - 432        387 - 142             638 - 127        887 - 562
  •               7 ∙ 1 =           7 ∙ 6 =           7 ∙ 4 =          7 ∙ 9 =          8 : 2 =   
  •               16 : 4 =        45 : 5 =         36 : 6 =        21 : 3 =       6 ∙ 1 = 
  •                0 ∙ 7 =         18 : 3 =         20 : 4 =        50 : 5 =        20 : 2 =

  •              2 ВАРІАНТ
  •              
  •      1. Познач "сусідів "найбільшого трицифрового числа шостої сотні.
  •                              А 599  і  601;           Б 598  і  600;            В 698  і  700
  •                         2. З'єднай складене іменоване число з відповідним йому простим.
  •                             3грн 50 к.                234 к.
  •                             2 грн 34 к.                 105 к.
  •                             1 грн 5 к.                   150 к.
  •                             6 грн 10 к.                 350к. 
  •                                                                610 к.
  •                         3. Запиши числовий вираз та обчисли його значення.
  •                                    а) добуток чисел 7 і 6;
  •                                    б) часка чисел 0 і 3;
  •                                    в) різниця чисел 975   і  132;
  •                       4. Розв'яжи задачу на розкриття змісту ділення. 
  •                    Марійка розставила 42 тарілки порівну на 7 столах. Скільки тарілок на кожному столі?
  •                 5. Запиши вершини і сторони поданого трикутника Математика Ч 7 с. 5 завд.3  (нижній    трикутник )
  •                 6. Добери потрібне число.
  •                  384 > 170 на ... 
  •                   1 см > 6 мм на ... мм
  •                   10 < 80 на ...
  •                   1 дм > 1 см на ... см
  •                 7. Обчисли письмово (в стовпчик)
  •              540 + 133       725 + 241      375 + 302     813 + 124        640 + 309       126 + 311
  •              849 - 527        936 - 721       557 - 342     738 - 614         836 - 215         678 - 452
  •            7 ∙ 3 =       7 ∙ 2 =         7 ∙ 7 =        7 ∙ 8 =        8 : 4 =     
  •            9 : 3 =      35 : 5 =        49 : 7 =      32 : 4 =      7 ∙ 1 = 
  •            0 ∙ 7 =        24 : 4           24 : 3          40 : 4 =       30 : 3 =

             


D
 
 

                          




               
                   
                        




Готуємося до контрольної  роботи (04.03)

1. Запиши числовий вираз і обчисли
а) добуток чисел 6 і 7;
б) частка чисел 45 і 5;
в) сума чисел   425 + 343;
г) різниця чисел 657 - 213

2. Перетвори просте іменоване число на складене
93 хв;         62 хв;     100 хв ;      82 хв

     3.Запиши вершини та ланки поданої ламаної с. 47  завдання 3
Вершини:                                                                 
Ланки:                                                                
                      Довжина ламаної:
                                           
4. Розв'яжи задачу на збільшення числа в кілька разів.

            Оленка зірвала для букету 3 троянди, а ромашок у 3 рази більше. Скільки ромашок зірвала Оленка?


5. Розв'яжи задачу на зменшення числа в кілька разів.


            Мама вишила 10 серветок, а Софійка у 2 рази менше.
 Скільки серветок вишила Софійка?


6.* Розв'яжи задачу.


  У Дмитрика було 16 каштанів. Кожні 4 каштани він обміняв 
на 2 горіха. Скільки горіхів отримав Дмитрик?


    
                                         
      Іринка зібрала 18 вишень. Кожні 3 вишні вона обміняла 
на 2 полунички. Скільки полуничок одержала дівчинка?


                                                                








Готуємося по частині  3

         с. 48 завдання 1, 2, 3 (Ці завдання не треба писати в робочий зошит, виконуйте в друкованому)

с. 49 завдання 5, 6 (а,б) (виконуємо в робочому зошиті)

             А також на с. 28 завдання 11♢, с. 33 завдання 9 (записати назви всіх променів із початком у точці В)









Готуємося до контрольної  роботи (01.11)
             1. Запиши всі двоцифрові числа у яких цифра розряду
             десятків на 3 менша за цифру розряду одиниць. Розташуй
              їх у порядку спадання. Обведи кружечком найбільше
               число, а прямокутником - найменше.

              2. Познач порядок дій та обчисли.
                 43 + (11 - 9)           87 - ( 5 + 6)

              3. Подай величини в менших одиницях вимірювання.
               1 м 8 дм =               3 м 6 дм =
                5 дм 7 см =            6 дм 2 см =

                4. Побудуй прямі с і d, що перетинаються в точці О. Познач
                  точки К і М, які належать прямій с, і точки А та В, що не
                  належать  прямій d.

               5. Запиши нерівність
                  46 менше за 67;      25 більше від а

               6. Задача. Підкресли дані та шукане
              До їдальні завезли 14 великих і 23 маленьких ящики із 
              картоплею. Скільки всього ящиків завезли до їдальні?

             7. Склади обернену здачу до поданої. Запиши її.                           
               






Зразок оформлення домашньої роботи в робочих зошитах
3 вересня
Домашня робота 
              1 в, 2б, 3в
                                                    Приклади
            5 + 8 = 🔀🔀  (4 клітинки)  7 + 7 =⬀⬀
                                                    Задача
           Ф. - 6 м.   
                             } ?
           Б. - 8 м.
                                     Розв'язання 
           ⭅ + ⭅ = ⭅⭅
           Відповідь: всього ... м'ячів.

               Готуємося до контрольної роботи 27.09 (за бажанням)
         1. Запиши числа в порядку спадання (зростання)
              6, 47, 15, 56, 99, 12, 78  
        
          2. Розв'яжи приклади.
13         13 - 5             16 - 7
              4 + 8              9 + 5
              6 + 8 + 12              7 + 5 - 2
             48 - 14 + 3          13 + 14 - 5

           3. Рівняння (Не вгадуйте, а міркуйте, промовляючи
               правила і обов'язково перевіряйте)
          х + 17 = 49        х - 15 = 63

          4. Задача (Читаємо з олівцем)
            Петрик купив 6 дисків, а Сашко на 8 дисків більше.
            Скільки дисків купив Сашко? 

           5. Задача  (Читаємо з олівцем)
              У магазині було  27 м шовку . За тиждень
           продали 14 м. скільки метрів шовку залишилось у 
           магазині?

           6*. Задача (За допомогою схематичного малюнка)
           Дмитрик і Оленка живуть по один бік вулиці Вишневої. 
         Праворуч від дому Дмитрика розташовано 13 будинків, а
         ліворуч - 5. З обох боків від дому Оленки  розташована
         однакова кількість будинків. Скільки будинків між домами
         Оленки і Дмитрика?
           





1 клас
         Наближається кінець навчального року, проводяться підсумкові
         самостійні та контрольні роботи. Для кращої підготовки до них
         пропоную подібні завдання. Але виконувати їх  можете за
         бажанням.
         ***  Не полінуйтеся, зробіть дітям в окремих зошитах 
          шпаргалочки  із правил по видах задач, як я вам рекомендувала
          на останніх зборах (Їх 6: задачі на знаходження суми,різниці, на
          збільшення чи зменшення числа на кілька одиниць, на різнецеве
           порівняння та знаходження невідомого зменшуваного). У цих
           правилах показано і короткий запис. Діти можуть користуватися
          ними і в школі, не тільки вдома.Тільки навчіть їх.


       


           


             Готуємося до контрольної роботи (22.05)


1. Запиши числа в порядку спадання. Обведи найбільше число. Підкресли цифру розряду одиниць цього числа.
23,21,45,16,94,99,54,32,12

2. Дай відповідь на запитання. Запиши дією.
На скільки 4 см менше ,ніж 1 дм?
На скільки 1 дм більше ,ніж 5 см?
На скільки 1 см більше, ніж 3 мм?
На скільки 7 мм менше, ніж 1 см? 
3. Запиши вираз і обчисли його значення

  • Сума чисел 6 і 8,  12 і 3.
  • Різниця чисел 15 і 7,  12 і 5.
  • Зменш число 45 на 21, 65 на 32.
  • Збільш число 32 на 46 , 34 на 31.

4. Знайди невідоме число. Пригадай правила.
24 + х = 47    56 - х = 24
х + 45 = 66    х - 23 = 35

5. Задачі.

  • На озері плавало 12 лебедів. До них підпливло ще 5 лебедів. Скільки лебедів стало на озері?
  • У Оленки було 25 наліпок. Друзі подарували їй  ще 12 наліпок. Скільки наліпок стало у Оленки?
  • На стоянці стояло 33 скутери. Приїхали ще 24 скутери. Скільки скутерів стало на стоянці?


6. Довжина відрізка АВ 6 см. Побудуй відрізок ОМ, що на 1 см коротший за відрізок АВ. Побудуй відрізок ЕС, що на 1см довший ніж вірізок АВ.

7. Задачі *
-    У  колоні вишикувались 23 учні. Відстань між сусідами 1 м. Яка довжина колони? (Зроби малюнок до задачі)

-   У ряду посадили 12 дерев. Відстань між деревами 1 м. Яка довжина ряду?







4 клас

Готуємося до контрольної роботи (за бажанням) 05.04
1. Повторити правило знаходження частини від числа та числа за його відомою частиною.

2. Знайти

від 48 =                ½ від 520 =

від 40 =                ⅚ від 3660 =                       ¾ від 8420 =          

⅖ ц = .. кг         ⅚ год = .. хв
⅘ м = .. см        ⅗ км = .. м

3. Задача

У магазин привезли 560 кг овочів. У перший день продали ⅜  , а в другий - ⅖   від усіх овочів. А третього дня - решту. Скільки кілограмів овочів продали третього дня?


4. № 764 с. 125

5. Порівняй 
¼   і   ½       ⅓ і ⅕
½   і   ⅛      ⅔  і  ⅓

6. Накресли відрізок MN довжиною 12 см і відрізок ОР, що дорівнює ¾ від довжини MN. 

7. с. 124 № 760






1. Повторити знаходження площі прямокутника, квадрата.

2. Як знайти сторону прямокутника за відомими площею та стороною?

3. Повторити співвідношення між швидкістю, часом та відстанню.

4. Приклади

720136 : 4                         435905 : 5

218400 : 8                         8235 : 9

75902 : 2                           10296 : 8

5. Встанови послідовність дій та обчисли вираз

(278016 - 19764) : 4 - 624 · 4

6. Задача



7.Рівняння
х · 8 = 602048         3 · у = 10701





Завдання на 20.02

Робота № 5 (1 варіант) крім 7 завдання


Завдання з 14.02 по 19.02 в зошитах ДПА

14.02  Робота №3 (1 варіант) крім 7 завдання
15.02  Робота №3 (2 варіант) крім 7 завдання
16.02  Робота №4 (1 варіант) крім 7 завдання
19.02 Робота №4 (2 варіант) крім 7 завдання

Якщо будуть якісь запитання (труднощі), відмічайте собі. Розберемося, коли вийдемо на навчання.


Завдання на 12.02

1576 · 7 + 2040 · 8                         4975 · 6 - 728 · 3
2191 · 5 - 536· 8 + 12400              945 · 2 + 296 · 3
                              6717  · 6 - 5894 · 5
Задача
Із двох міст, відсстань між якими 580 км, одночасно виїхали назустріч один одному два автобуси, що зустрілися через 5 год. Швидкість одного автобуса 56 км/год. Якою була швидкість другого автобуса?

Задача
Побудуй прямокутник зі сторонами 3см і 9 см та знайди його площу та периметр.

Задача
Побудуй два різні прямокутники, щоб площа кожного дорівнювала 18 см²


Завдання на 13.02


200048 : 8                      10028 : 4

96057 : 9                        16786 : 7

15378 : 3                         84054 : 6

38 · 16                               47 · 36

396 · 16                             8345 · 16

Задача

Поїзд був у дорозі 5 год, а катер - 4 год. На скільки більшу відстань подолав поїзд, якщо він рухався зі швидкістю 60 км/год, а катер - 24 км/год?



Задача

Довжина городу 30 м, а ширина - на 15м менша. ⅕ городу займають помідори, а решту - зернові культури. Яку площу городу займають зернові культури?



Задача

Спочатку турист їхав 72 км на велосипеді, долаючи щогодини 12 км. Потім він 15 км ішов, долаючи щогодини 5 км. У скільки разів більше часу турист їхав, ніж ішов?





Завдання на карантин з 06.02 по 12.02 (на тиждень)
У зошитах з ДПА
1.Робота №1 (1 варіант) 06.02 (крім 2 завдання)
2. Робота №1 (2 варіант) 07.02 (крім 2 завдання)
3. Робота №2 (1 варіант) 08.02 (крім 2 завдання)
4. Робота №2 (1 варіант) 09.02 (крім 2 завдання)
Якщо будуть якісь запитання (труднощі), відмічайте собі. Розберемося, коли вийдемо на навчання.

Наголошую, що множення і ділення трицифрового числа на двоцифрове ми вивчили. 
А множення і ділення багатоцифрового числа на двоцифрове виконується аналогічно, відмінність лише у кількості цифр у частці. І не забувайте перевіряти себе множенням. Успіху вам!

Далі буде...





Готуємося до контрольної роботи (30.01)(за бажанням)

1. Приклади

16246 · 7     3027005 · 3    20256 · 4       140050 · 6

2. Розв'яжи вираз

(8240 - 294 • 7) • 3

3.Задача 
 Обчисли площу і периметр прямокутника зі сторонами 7 дм і  5 дм.

4. Задача
Площа прямокутника140 см². Довжина однієї сторони 20 см. Знайди ширину прямокутника.

 5. Задача
Туристи пливли на двох човнах.Швидкість першого - 15 км/год, а другого - 20 км/год. Перший човен пройшов 60 км, а другий  - 80 км. Який із човнів був у дорозі довше і на скільки?

6. Рівняння 

16290 - х =4156     х - 3254 = 623







Готуємося до контрольної роботи (26.12)(за бажанням)

1. Автобус, рухаючись зі швидкістю 60 км/год, був у дорозі 4 години. Яку відстань він подолав за цей час?

2. Теплохід за 7 годин подолав 210 км. З якою швидкістю він рухався?

3. Туристи пропливли річкою на човні 60 км, рухаючись зі швидкістю 12 км/год. Скільки часу туристи були в дорозі?

4.  Дії з іменованими числами
8ц 03кг - 64 кг                                       30 км - 14 км 200м
25 т 258 кг + 7 т 560 кг                        18 км 436 м + 8 км 782 м

5. Обчисли
602487+89808                   500004 - 186009
188470 + 151569                810328 - 452195
50784 - 12357 + 63432

6. Перетворення
6283 кг = .. т ..ц ..кг            7693см = ..м ..дм..см
248 хв = ..год ..хв                135 с  = ..хв ..с

7. Велосипедист був у дорозі 3 год, а турист 2 год. На скільки більшу відстань подолав велосипедист, ніж турист, якщо велосипедист рухався зі швидкістю 7 км/год, а турист 4 км/год?



Готуємося до контрольної роботи (08.12)(за бажанням)

1. 9 хв - це ⬜ с:

а) 720с;     б) 540с;   в) 54с;  г) 80с
4 хв 20с - це ⬜ с:

а) 420с;  б) 44с;  в) 260с;  г) 240с

5 год - це ⬜ хв:
а) 50 хв; б) 30 хв; в) 500 хв; г) 300 хв
260 кг - це ⬜ 
а) 260 г;   б) 2600г;   в) 260000г; г) 20060г
2. Розвяжи письмово

702356+117752      51120-1229

73895 + 527105      8400 - 1459
27003+17029        27003-17029
7986 + 1564           836129   - 12147 
3. Знайди значення виразу

659311- (59745+185365)

600000  - 35879 + 190573
4.Розв'яжи рівняння

          47219 - х = 2988           а - 20738 = 15394
5. Задачі
Для нової школи придбали системні блоки, монітори і принтери. За всю техніку заплатили 269704 грн. Системні блоки й монітори разом коштували 208716 грн, а монітори і принтери - 106862 грн. Скільки коштувала техніка кожного виду окремо?
У фермерському господарстві з трьох ділянок зібрали 16326 ц ячменю. Скільки центнерів ячменю зібрали з кожної ділянки, якщо з першої та другої зібрали 12372 ц, а з другої та третьої -- 9033ц?
У лісовому господарстві росло 3125 ялин і 1452 сосни. Лісники посадили ще 264 ялини та 321 сосну. Яких дерев стало більше і на скільки?
6. Перетворення іменованих чисел
33 см 4 мм  = ...  мм             9 кг 570г = ... г
6 дм 2 см = ... см                   9 т 6 ц = ... ц
34506 кг = ..т ..кг                  80300м = ... км ... м








Готуємося до контрольної роботи (07.11) (за бажанням)

1. Запиши сусідів чисел 20 000, 6 329, 70 025, 18 909

2.Запиши скільки всього десятків, сотень і тисяч у числах 16 166, 40 040, 572 000, 24003

3. Розклади на розрядні доданки
19199, 47 803, 80 080, 650600

4. Обчисли
42 000 : 7               34 000 - 4000
9000 - 6000            2000 • 4
 52000 - 2000         6000 : 3
 5000 + 5000          5000 : 5

5. Порівняй
 25 100 ... 25 010           10 000 ... 9000
59 000 ... 95 000            37 000 ... 37 700
40 009 ... 40 090            7070 ... 70 007

6. Вирази в метрах і сантиметрах
 480 см =                    3544 см =
28 004 см =                148 см =
6020 см =                    50 002 см =

7. Обчисли
16 000 : 100 • 10         500 • 1 0 • 1 0
400 • 10 : 100             270 • 100 : 10
(270 + 330) : 100       (860 - 50) • 10

8. Задачі
а)У саду посадили 354 фруктових дерева. Черешні становли
⅓ всіх дерев, а вишні — решту деревю. Скільки вишень посадили у саду?
б)На продовольчому складі було 864 кг крупів. Гречка становла
¼ всіх крупів, а пшоно  — решту крупів. Скільки кілограмів пшона було на складі?




           

 Готуємося до контрольної роботи (02.10)
1.     Задачі
·        Для продажу в першій оранжереї зрізали 180 тюльпанів,  а в другій у 2 рази менше. Всі тюльпани розфасували   у  9 контейнерів. Скільки тюльпанів у кожному контейнері?
·        З першого поля зібрали 80 кг цибулі, а з другого – у 3 рази більше. Всю цибулю розклали  у  8  однакових сіток.  Скільки кілограмів цибулі у кожній сітці?
2.     Обчислити письмово
194 ∙ 4            207 ∙ 3          356  ∙  2        260 ∙ 4        438 + 579
522 : 9            820 : 4          468 : 6         650 : 5         908 – 234
43 ∙ 29            46 ∙ 16          33 ∙ 12          19 ∙ 42        802 – 504
3.     Рівняння
х ∙  6 = 420                у : 4 = 120
4.     Задачі
·        Накресли відрізок CD завдовжки 120 мм. Познач на ньому точку А, щоб відрізок СА  становив  ⅓ відрізка CD
·         Накресли відрізок ОМ завдовжки 8см. Познач на ньому точку К, щоб відрізок ОК  становив ¼  відрізка ОМ. 
5.     Порівняй
5м 2дм  □ 5м 20 см              6 дм 2 см □ 62 см
4м 3 дм □ 4дм 3 см              34 дм □  43 см
            








3 клас

Підручник  МатематикаПідручник

Завдання на 24.05                                               

с. 172  № 98,99,101,102



Підготовка  до контрольної роботи за 2 семестр

1. Задача
  • Оленка посадила 6 рядів малини  по 12 кущів у кожному і 5 рядів ожини по 20 кущів у кожному. Скільки разом кущів ожини та малини посадила Оленка?
  • Ярослав наклеїв у альбомі 4 сторінки   марок з тваринами по 15  на кожній та 6 сторінок   марок з рослинами по 25 штук на кожній. Скільки всього марок в альбомі Ярослава?
2. Приклади 

23 ⋅  5  + 200        560 : 8 + 54       

500  + 32 ⋅ 3         720 : 9 + 420 : 7                    

90 - 64 : 2             620  - (45 - 42)    

55 : 11 ⋅ 8              24 : 24 + 26 ⋅ 0

3. Рівняння

х + 253 = 810                    780 - х = 264

4. Обчислити 

а : 7 + 42 , якщо а = 210, 490, 630 

5. Дії з іменованими числами
56 кг + 44 кг       10 м - 45 дм              456 мм + 232 мм                 2 ц - 120 кг          1м -67 см                3дм 4см + 1дм 6см


 Домашнє завдання 15.05  

1. Порівняй

6 ц -7 кг ⬜   5 6 кг                  120 кг + 100 кг  ⬜ 2 ц

10 дм ⬜  1м -1 дм                    8 дм 4 см  ⬜  4 дм + 8 см

55мм ⬜ 5см + 5мм                  100 мм + 900 мм  ⬜ 1 дм

2. Задача

У готелі зупинилося 160 спортсменів. Із Болгарії було

67 спортсменів, із Польщі — на 28 спортсменів

менше, ніж з Болгарії, а решта спортсменів — з України.

Скільки спортсменів з України було в готелі?




 Підготовка до контрольної роботи (06.04) (за бажанням)

Задачі
1. 1 насос за 1 хвилину накачує 70 л води. Скільки літрів води накачають 2 насоси за 6 хвилин?

2. 1 автомат  за 1 хвилину штампує 4 деталі.Скільки деталей  наштампують 6 автоматів за 10 хвилин?

3.Одна покоївка за годину прасує 9 скатертин. Скільки скатертин випрасують три покоївки за 5 годин?
Приклади
38 : 2                 42 : 14
5 ·  14                96 : 16
81 : 3                 24 · 5
480: 60              560 : 80
615 - 180 : 9      90 : 6 · 4     
Вираз
(201 + 99) : 100 · 45
80 · (4 : 2) · 4
Задача
Одна сторона прямокутника 9 см, а друга - у 3 рази менша. Знайди периметр прямокутника. Накресли цей прямокутник і квадрат, що має такий же периметр.
Рівняння
 х · 16 = 64         240 : у = 80
  х : 5 = 10          600 : с = 300



 Підготовка до контрольної роботи (21.02)

Задачі
   1.    2 коням на 10 днів дають 160 кг сіна.  Скільки кілограмів сіна дають одному коневі на 1 день?

   2.    Влітку 10 вівцям потрібно на 3 дні 150л води. Скільки літрів води потрібно одній вівці на один день?

    3.    2 дні 3 майстрині розписали 18 глечиків.
Скільки глечиків розписала кожна майстриня за 1 день?
                  Приклади
(72– 36 ) ∙ 7           (47 – 39 ) ∙ 100            
         25 ∙ 5 ∙ 10                (340 + 180) : 10
1000 – 325 ∙ 2          650 – 24 ∙ 5 + 260

                 Задачі
1.    Мама придбала у магазині 5 блокнотів по 17 грн і 4 альбоми по 18 грн . Скільки коштувала вся покупка?

2.    Для їдальні купили 65 кг картоплі по 4 грн та
25 кг цибулі по 5грн. Яка вартість всієї покупки?

                       Рівняння
(44 + 24) : х = 8            х : (3 + 4) = 123

 Виконай ділення з остачею
16 : 6              45 : 7
31 : 4              77 : 9
18 : 4              56 : 9
28 : 6             35 : 8
              Завдання
Накресли три відрізки : перший 45 мм, другий – на 15 мм довший від першого, а третій – у 2 рази довший від другого.

Накресли три відрізки : перший 30 мм, другий – на 50 мм довший від першого, а третій – у 2 рази довший від першого

    


Завдання на час карантину

на 16.01

1. ЗадачаНа трьох ділянках висаджено 725 кущів полуниць. На першій і другій ділянках - 376 кущів. на другій і третій - 390 кущів. Скільки кущів полуниць висаджено на кожній ділянці?

2. Обчислити письмово

456 + 309           279 + 594             404 - 198            836 - 457

465 + 296           913 - 728              278 + 85             591 - 268

3. Приклади
 6 ∙ 5 + 7 ∙ 4                        19 + 7 ∙ 9
(6 + 36) : 6                        50 – 4 ∙ 9 + 9
35 : 7 ∙ 8 – 15                   42 – (7 ∙ 4 +6)





Готуємося до контрольної роботи   19.12

1. Обчисли письмово

234 + 314             478 + 135            467 + 284           347 + 254

780 - 424              745 - 242             665 - 254             840 - 347 

2.  Рівняння

730 - х = 110           х - 561 = 358         145 + х = 293

3. Задачі

У їдальню привезли 195 кг яблук, груш - на 28 кг менше, ніж яблук, а слив на 45 кг менше, ніж яблук і груш разом. Скільки кілограмів слив привезли у їдальню?

В книжковому кіоску було 185 зошитів у лінійку, в косу лінію - на 92 менше, ніж у лінійку, а в клітинку - на 132 зошити більше, ніж в лінійку та косу лінію разом. Скільки зошитів в клітинку було в кіоску?


У магазині електроніки за місяць продали 156 телевізорів, ноутбуків — на 58 менше, ніж телевізорів, а мобільних телефонів — на 66 більше,ніж телевізорів і ноутбуків разом. Скільки мобільних телефонів продали за місяць у магазині?

4.Задачі

  • Побудуй квадрат зі стороною 3 см і знайди його периметр.

  • Ширина прямокутника дорівнює 3 см, а  довжина - на 4 см більша. Знайдіть периметр прямокутника і побудуйте його.

  • Довжина прямокутника 9 см, а його ширина в 3 рази менша. Знайдіть периметр прямокутника і побудуйте його.

5. Запиши числа

  • Запиши цифрами числа п'ятсот п'ятнадцять; чотириста; триста двадцять; шістсот чотири.
  • запиши скільки всього сотень, десятків та одиниць у числах: 326, 804, 940,777.
  • запиши числа, в яких: 7 сот. 6 дес. 5 од.;  5 сот. 8 дес.;  3 сот. 8 од.; 1 сот. 1 дес.;  3сот. 3 дес. 3 од.





                          Готуємося до контрольної роботи 01.12
                                             Задачі
      1.     На годування птахів у зоопарку витратили 760 кг ячменю, проса і кукурудзи. Ячменю і проса разом витратили 490 кг, а проса і кукурудзи разом 410 кг. Скільки окремо витратили ячменю, проса і кукурудзи?

     2.     Фермер зібрав урожай жита, пшениці та вівса 800 т. Жита і пшениці 610 т, а пшениці та вівса 460 т. Скільки окремо жита, пшениці та вівса зібрав фермер?

      3.     У парку посадили всього 370 лип, каштанів та кленів. Лип і каштанів 290 дерев, а каштанів і кленів 260. Скільки лип, каштанів та кленів росте у парку?
                                  Приклади
240+ (400 – 340 )                 140 + 480 – 350
550 – ( 60 + 70)                    180 + (60 + 90)
910 – 230 + 90 – 320            620 – (120 + 280) + 170
                                                         Задачі
1.     Огорожа дитячого майданчика прямокутної форми 26 м. Знайди ширину майданчика, якщо його довжина 8м.

2.     Городна ділянка має прямокутну форму. Її периметр становить 30 м. Довжина ділянки 9 м. Знайди її ширину.
            Рівняння
х – 250 = 340           420 + х = 750
860 – х = 320            х + 510 = 870

                                  Порівняй
48 * 350 на □                    650 * 970 на □
580 * 430 на  □                   360 * 230 на □











Готуємося до контрольної роботи (за бажанням)

                            Контрольна робота №2 

! Повторити всі правила на с.  21, 22, 24, 26

   Розвʼяжи   приклади
7 ∙ 4 + 6 ∙ 8                    19 + 7 ∙ 6
(14 + 42) : 7                  70 – 7 ∙ 7
(36 – 48 : 8) : 5             24 : 3 ∙ 8 – 16
 63: 63 ∙ 25                    70 – 42 : 42
 6 ∙10 + 21                     24 : 24 ∙ 0

Задачі
1.     На галявині розквітло 18 крокусів, підсніжників у 3 рази менше, ніж крокусів, а пролісків на 17 більше, ніж підсніжників. Скільки пролісків розквітло на галявині? Скільки всього квітів розквітло на галявині?

2.     У крамниці було 35 м шовку, сатину на 14 м менше, ніж шовку, а ситцю в 3 рази менше, ніж сатину. Скільки всього метрів тканини продавалось у крамниці?

3. У польовій бригаді зібрали 9 кг моркви, цибулі у 3 більше, ніж моркви, а буряків, на 7 кг більше, ніж цибулі. Скільки всього кілограмів овочів зібрали у польовій бригаді?

4.     Довжина прямокутника 6 см, а ширина у 2 рази менша. Знайди периметр прямокутника і накресли його.

5.     Знайди периметр квадрата зі стороною 7 см. Накресли цей квадрат.

Порівняй
24 : 4 □ 36 : 9                       45 – 19 □  3 ∙ 6
4 ∙ 3  □ 26 – 14                     17 ∙ 0 □ 63 : 9 : 7

 Рівняння

32 : х =4          х ∙ 5 = 45       х : 8 = 5              7 ∙ х = 28





 Готуємося до контрольної роботи (за бажанням)

                            Контрольна робота №1
                                
     1.     Обчислити
50 – 3               82 – 18        70 - 6
63 – 4               89 – 70       24 + 56
58 + 6              36 + 55        38 + 9
40 + 39            43 + 37        74 - 19 

      2    Порівняти
28 см  □ 8 дм 2 см                          72 год  □  3 доби
5 дм   □ 51 см                                  1м  □ 12 дм
2 доби 2 год  □ 22 год                   4 доби  □ 40 год  

      3.     Задача
У Оленки в колекції було 13 наліпок, у Марічки – 35, а у Поліни -  на 25 менше, ніж у Оленки і Марічки  разом. Скільки наліпок було в колекції у Поліни?

Діти зібрали на городі 18 кг цибулі, 12 кг моркви, а картоплі - на 16 кг більше, ніж цибулі і буряків разом. Скільки кілограмів картоплі зібрали діти?

         4.     Задача
Відрізок АС має довжину 3 см, він на 5 см коротший, ніж відрізок ВН. Знайди довжину відрізка ВН. Накресли ці два відрізка. 

 Відрізок ОN має довжину 6 см, він на 2 см довший , ніж відрізок МР. Знайди довжину відрізка MР. Накресли ці два відрізка. 
  
        5.     Рівняння
85 – х = 46            х – 37 = 13
48 - х = 23             х - 63 = 28




     Готуємося до річної контрольної роботи 

         (робити по силах, хто скільки вважає за потрібне)

                                                     Задачі
1. У парку росло 9 кленів, а ясенів у 5 раз більше. Скільки всього дерев росло у парку?
2. Тарас піймав 56 линів, а карасів у 7 разів менше. Скільки всього рибин піймав Тарас?
3. Олексій зірвав 6 слив, а Матвій у 5 разів більше. Скільки всього слив зірвали хлопці?
4. До магазину привезли 8 кг печива, а цукерок у 4 рази більше. Скільки печива і цукерок завезли до магазину?
5. Михайлик розв язав 27 прикладів.А Ігор у 3 рази менше. Скільки всього прикладів розв язали хлопці? 

1. Довжина прямокутника 8 см, а ширина - на 5 см коротша. Знайди периметр прямокутника і накресли його.
2. Ширина прямокутника 3 см, а довжина - на 4 см більша. Накресли прямокутник і знайди його периметр.
3.Довжина прямокутника 7 см, а ширина на 5 см менша.Накресли прямокутник і знайди його периметр.
4. Сторона квадрата 5 см. Накресли його і знайди периметр.
5. Довжина прямокутника 6 см, а ширина - на 2 см коротша. Знайди периметр прямокутника і накресли його.
                                         Приклади

           16 : 4 +  36 : 6                        8 ∙ 0 + 9 : 1

           64 – 9 ∙ 3                                15  ∙ 1 – 4 : 4  

       6 ∙ (13 - 5)                              0 : (12 – 7)
       12 + 7 ∙ 4                                47 – 0 ∙ 9
                                    
       70 – 9 ∙ 3                               27 ∙ 1 – 5 : 5  
       52 + 9 ∙ 2                                0 : (18 – 6)
       6 ∙ (14 – 7)                             37 – 0 ∙ 6 
                                    Порівняти
45 : 9 ... 35 : 5                     63 : 7 ... 56 : 8
27  : 3 ... 24 : 4                    18 : 2 ... 16 : 4
28 : 4 ... 36 : 6                      21 : 3 ... 12 : 3
15 : 5 ... 18 : 3                      24 : 6 ... 32 : 4
                                           Рівняння
х +15 = 36          х : 7 = 8      18 + х = 36        х : 6  = 6
   

  Готуємося до контрольної роботи 

         (робити по силах, хто скільки вважає за потрібне)

                                       Задачі

1. Софійка вирізала 5 листочків, а Галинка у 3 рази більше. Скільки листочків вирізала Галинка?


2.Мама зібрала на городі 24 кг помідорів, а огірків у 3 рази менше. Скільки кілограмів огірків зібрала мама?


3. У магазин завезли 4 м шовку, а ситцю у 5 разів більше. скільки метрів ситцю завезли у магазин?


4. Олексій зірвав 28 слив, а Макар у 4 рази менше. Скільки слив зірвав Макар?


                                                         Приклади 
5 ∙ 7 + 7 ∙ 3                    63 – 5 ∙ 7
6 ∙ (42 – 34)                   7 ∙ 9 – 4 ∙ 8
42 + 7 ∙ 4                       42 : 6 ∙ 4 + 22
     6 ∙ 6 + 7 ∙ 4                   64 – 7 ∙ 8
    (44 – 37) ∙ 6                   6 ∙ 9 – 7 ∙ 7
       32 + 7 ∙ 4                    36 : 6 ∙ 5 – 15 
                                                   Рівняння

        х ∙ 7 = 49                х : 6 = 7

                                                   Порівняти
7 ∙ 6 □ 6 ∙ 8             5 ∙ 7  □ 20 + 5
6 ∙ 3 □  3 ∙ 6            60 – 10 □  6 ∙ 9

                                                 Задачі
1.  Накресли три відрізки. Довжина першого 12 см, другого – у 3 рази менша, ніж першого, а третього – на 3 см більша, ніж другого.

2. Накресли  три відрізки. Довжина першого відрізка 5 см, довжина другого – 2 рази більша, ніж першого, а третього – на 4 см менша, ніж другого.  


  
  Потренуйся розв’язувати задачі!
Задачі на дві дії на збільшення(зменшення) числа в кілька разів 

   1.     У Сергійка 8 солдатиків, а у Михайлика у 3 рази більше. Скільки всього солдатиків у хлопчиків?

  •             У Сергійка 8 солдатиків, а у Михайлика на 3 більше. Скільки всього солдатиків у хлопчиків?
    2.     Альбом коштує 24 грн, а зошит у 4 рази дешевший. Скільки коштують разом альбом і зошит?
    3.     Тетянка посадила на грядці 7цибулин, а мама у 4 рази більше. Скільки цибулин посадили разом Тетянка з мамою?

  •      Тетянка посадила на грядці 7цибулин, а мама на 4 більше. Скільки цибулин посадили разом Тетянка з мамою?
   4.     На озері плавало16 качок, а лебедів у 4 рази менше. Скільки всього птахів плавало на озері?

   5.     Равлик проповз 9 см, а черепаха у 5 разів далі. Яку відстань проповзли разом равлик і черепаха?

  •          Равлик проповз 9 см, а черепаха на 15 см далі. Яку відстань проповзли разом равлик і черепаха?
   6.     Школярі посадили у саду 18 яблунь, а груш у 3 рази менше. Скільки всього дерев посадили школярі у саду?
____________________________________________________________

   7.     У Сергійка 8 солдатиків, а у Михайлика у 3 рази більше. На скільки більше солдатиків у Михайлика?

   8.     Альбом коштує 24 грн, а зошит у 4 рази дешевший. На скільки дорожчий альбом, ніж зошит?

   9.     Тетянка посадила на грядці 7цибулин, а мама у 4 рази більше. На кільки менше посадила Тетянка, ніж  мама?

   10.      На озері плавало16 качок, а лебедів у 4 рази менше. На скільки більше качок плавало на озері?

   11.    Равлик проповз 9 см, а черепаха у 5 разів далі. На скільки менше проповз равлик, ніж черепаха?

    12.      Школярі посадили у саду 18 яблунь, а груш у 3 рази менше. На скільки більше яблунь посадили школярі у саду?

  •         Школярі посадили у саду 18 яблунь, а груш на 3 менше. На скільки більше яблунь посадили школярі у саду?
    
                          

                      Готуємося до контрольної роботи
                                        Задачі  
  1.   Матуся купила 4кавуна по 3 кг кожен. Скільки кг кавунів купила матуся?
  2.     В магазин завезли 5 ящиків печива по 2 кг кожен. Скільки кілограмів печива завезли в магазин? 
  3.     Один пенал коштує 8 грн. На подарунки купили 3 пенали. Счкільки коштує вся покупка?
_______________________________________________________

    4.     Чотири олівця коштують 12 грн. Скільки коштує один олівець?
    5.     Три однакові шарфи коштують 27 грн. Скільки коштує один шарф?
    6.     У трьох однакових пакетах 6 кг борошна. Яка маса одного пакета з борошном?
    7.     Посадили 10 дубків порівну у 2 ряди. Скільки дубків в одному ряду?
______________________________________________________

    8.     Купили 5 м шовку по 3 грн за метр, і сатину на 12 грн.Яка вартість всієї покупки?
    9.     Маринка купила 2 ляльки по 3 грн кожна і пірамідку за 6 грн. Скільки грошей заплатили за всю покупку?
   10.       Посадили 4 ряди яблунь по 3 дерева в кожному і 6 вишень. Скільки всього дерев посадили?
    11.       У з каструлі набрали по 6 л води, а в чайник 2 л води. Скільки всього літрів води набрали?
___________________________________________________

12.       Накресли прямокутник зі сторонами 3 см і 5 см. Знайди його периметр.
Скористайся формулами   Р = а ∙ 2 + в ∙ 2 або Р =  (а + в) ∙ 2
13.       Прямокутник має сторони 4 см і 7 см. Знайди його периметр.
Скористайся формулами   Р = а ∙ 2 + в ∙ 2 або Р =  (а + в) ∙ 2

                                                   
Потренуйся розв’язувати задачі!
                        Задачі на  дві дії різних ступенів
1.                Михайлик заготовив для птахів 4 кульки насіння вільхи по 3 кг кожний і 5 кг горобини. Скільки кілограмів корму заготовив Михайлик?

2.                На 4 тарілки поклали по 2 груші,  а на одну – 6 груш. Скільки всього груш поклали на тарілки?

3.                У кожному з чотирьох малих наметів по 2 туристи,  а у великому наметі 10. Скільки всього туристів у цих наметах?

4.                В ательє пошили 5 дитячих костюмів, витрачаючи по 2 м на кожен, та один костюм для дорослого, витративши 3 м. Скільки метрів тканини витратили на всі костюми?


5.                Бабуся купила 4 сітки картоплі по 3 кг в кожній та один пакет моркви масою 5 кг. Скільки кілограмів овочів купила бабуся?
_____________________________________________________________________

1.  У магазині 4 покупцям відрізали по 2 м ситцю і  одному покупцеві 3 м шовку. Скільки всього метрів тканини продали покупцям?

2.На уроці математики 2 учні розв’язали по 6 прикладів, а учениця 10 прикладів. Скільки всього прикладів розв’язали діти?

3.У дідуся  у було 4 клітки по 2 кролі у кожній і одна клітка з 5 кролями. Скільки всього кролів було у дідуся?

      4.Оленка купила 6 олівців по 2 грн  і лінійку за 5 грн. Скільки коштує вся покупка?

      5.   Господиня закрила 7 пляшок яблучного соку по 2 л і одну трилітрову банку виноградного соку. Скільки всього літрів соку закрила  господиня?

Математичний тренажер для вироблення швидкості
                               обчислювальних навичок
                   (додавання і віднімання двоцифрових чисел)
Щоб виробити навички швидкого обчислення, потрібно розв’язувати ці приклади усно, а не письмово

28 + 5 =          32 – 4 =            73 – 7 =               38 + 4 =
47 + 9 =          59 + 7 =            53 – 6 =               63 – 7 =
65 + 8 =          24 + 9 =            66 + 6 =               89 + 4 =
46 – 7 =          53 – 6 =             55 + 7 =               86 + 7 =
45 + 8 =          23 – 5 =            47 – 9 =                76 + 7=
39 + 5 =          76 + 9 =            75 – 8 =                51 – 3 =
21 – 7 =           33 – 8 =            66 + 5 =               46 + 6=  
54 + 8 =          78 + 5 =            45 + 9 =                77 + 4 =
51 – 4 =           54 – 8 =            42 – 5 =                38 + 6 =
42 – 5 =           38 + 6 =            23 – 5 =                71 – 7 =
______________________________________________________

65 + 20 =        78 + 10 =           27 – 10 =              87 – 60 =
34 + 50 =        44 + 40 =           62 – 30 =              85 – 60 =    
37 + 30 =        67 + 25 =           54 – 30 =              45 – 20 =
18 + 50 =        51 – 30 =           73 – 40 =              96 – 40 =  
71 – 10 =        34 + 27 =           25 + 20 =             45 + 40 =
14 + 70 =        19 + 30 =           53 – 20 =             18 + 50 =
32 – 20 =         73 – 10 =           84 – 70 =             76 – 40 =
73 – 40 =         71 – 10 =           24 + 30 =             25 + 20 =   
65 – 10 =        44 – 20 =            31 – 10 =             51 – 30 =   
66 + 27 =        96 – 40 =           28 + 30 =              86 – 60 =  
______________________________________________________

65 + 28 =        27 – 19 =           78 + 16 =                87 – 69 =
34 + 57 =        44 + 48 =           62 – 37 =                85 – 66 =
37 + 34 =        67 + 25 =           54 – 39 =                44 – 26 = 
18 + 58 =        51 – 38 =           73 – 47 =                96 – 49 =
71 – 14 =        34 + 27 =           25 + 29 =                45 + 48 =
14 + 77 =        19 + 34 =           53 – 25 =                18 + 57 =
32 – 24 =        73 – 18 =           84 – 76 =                18 + 58 =
76 – 48 =        73 – 47 =           71 – 16 =                24 + 38 =
25 + 29 =        65 – 19 =           44 – 26 =                31 – 14 =  
51 – 38 =        66 + 27 =           96 – 49 =               28 + 35 =  
__________________________________________________________


Завдання на час карантину

Математика 01.02
1.                Задача
16 прапорців розставили у 2 ряди. Скільки прапорців вийшло у кожному ряду?
2.                Приклади
12 : 2       6 : 2            2 ∙ 8 + 37
18 : 2       4 : 2            16 : 2 + 45
 8 : 2       14 : 2           2 ∙ 3 +29
10 : 2       16 : 2          18 : 2 + 32
3.                Рівняння
х + 17 = 48          х – 24 = 48    74 – х = 36

Математика 02.02
1.                Встав пропущені числа
30 - … = 28           47 + … = 73
… - 25 = 66            17 + … = 56
26 - … = 17            … - 36 = 24
2.                Задача
У класі 6 парт. За кожною сидять по 2 учні. Скільки учнів сидить за всіма партами?
3.                Задача
Скільки крил у 4 гусей? 6 гусей? 8 гусей?
4.                Ланцюжки
19 – 8 – 4 + 6 + 4 – 9 +  5 – 5 =
45 + 26 – 35 – 18 + 34 + 21 – 40 =

Математика 03.02
1.                Порівняй
2 ∙ 4 … 2 + 2                2 ∙ 5 … 2 + 2 + 2 + 2 + 2
2 ∙ 3 … 2 + 2 + 2          2 ∙ 3  … 2 + 2 + 2 + 2
2 ∙ 5 …14                      2 + 5 … 14
2 ∙ 7 … 14                     2 ∙ 8 … 14
2.                Задача
Від сувою полотна чотирьом покупцям відрізали по 2 м кожному. Скільки метрів полотна відрізали?
3.                Задача
Влітку Оленка доглядала 46 курей, а індиків – на 27 менше. Скільки всього птахів доглядала дівчинка?
4.                З кожного прикладу на множення склади по два приклади на ділення
2 ∙ 9 = 18            2 ∙ 7 =         2 ∙ 5 =        2 ∙ 4 =        2 ∙ 6 =                      
18 : 2 =             __ : 2 =        
18 : 9 =             __ : 7 =

Математика 04.02
1.                Знайди значення виразу
 а : 2 + 26, якщо а = 14 , 6 , 8 , 18 , 16 , 10
58 – 2 ∙ b , якщо b = 3 , 5 , 7 , 6 , 9 , 8
2.                Задача
Навесні хлопчики посадили біля річки 20 осокорів, 37 вільх, а верб – на 8 більше, ніж осокорів і вільх разом. Скільки верб посадили хлопчики?
3.                Добери такі числа, щоб записи були правильними.
20 + … < 28               2 ∙ … > 10           20 – … > 15
2 ∙ … < 15                  … : 2 > 5             5 + 7 = 2 ∙ …

Математика 05. 02
1.Накресли три відрізки. Перший відрізок довжиною 8 см, другий – на 5 см коротший,ніж перший,  а третій у 2 рази довший, ніж другий.
2. Задача
У Михайлика 5 бубликів, а у Сергійка в 2 рази більше. Скільки бубликів у Сергійка?
3.Задача
У Маринки 6 олівців, а у Іринки на 2 олівця більше. Скільки олівців у Іринки? Скільки всього олівців у дівчаток?
4.  Обчисли
16 : 2  + 28     14 : 2  + 34            72 – 36 – 16
2 ∙ 5 + 27         10 : 2 + 55            96 – 49 – 12
18 : 2 – 8          2 ∙ 8 + 18              32 – 24 + 56
_____________________________________________________________________


Математика 25.011. Приклади71 - 14               24 + 38                  25 + 29                 65 - 16 44 - 26               31 - 14                   51 - 38                  66 + 2796 - 49               28 + 35                  37 + 45                  53 - 18  2. ЗадачаНа екскурсію учні поїхали трьома автобусами. У першому автобусі було 45 учнів, у другому - 37, а в третьому на 48 учнів менше, ніж у першому і другому разом. Скільки учнів їхало у третьому автобусі?


Математика 26.011. ЗадачаНа столі було 3 тарілки по 2 пиріжки у кожній. Скільки пиріжків було на столі?2. ЗадачаБратик прочитав 2 книжки, а сестричка на 3 книжки більше. Скільки книг прочитала сестричка?3.ЗадачаПетрик вирізав 2 круга, а Назар у 3 рази більше. Скільки кругів вирізав Назар?4. Розв яжи ланцюжок85 - 4 - 21 + 14 + 6  - 40 + 18 =


Математика 27.011. Приклади9 + 43 - 24        18 + 18 + 18               71 - 24 + 860 - 41 + 9         76 + 14 - 7                 68 + 5 - 1670 - 35 + 30       54 + 16 - 57               81 + 9 - 38


6 ∙ 2 +29           64 – 2 ∙ 7                    81 – 2 ∙ 4
2. Задача
Було 12 троянд. Їх поділили на 2 рівні частини і зробили букети. Скільки троянл було у кожному букеті?
3. Задача
Оля прополола 5 рядків цибулі, а її сестра Олеся у 2 рази більше. Скільки рядків цибулі прополола Олеся?

Математика 28.01
1. Задача
14 школярів вишикувались парами. Скільки утворилося пар?
2. Задача
Катруся засушила 25 кленових листків, а дубових на 8 менше. Скільки всього листків засушила Катруся?
3. Розвяжи ланцюжок
50 + 26 - 4 - 12 + 28 - 80 + 9 =
100 - 12 - 50 + 4 + 30 + 19 - 27 =
 Математика 29.01 
1. Задача
Накресли прямокутник. Ширина його 3 см, а довжина у 2 рази більша. Знайди периметр цього прямокутника.
2. Приклади
6 ∙  2 + 68                       45 – 2 ∙7           81 – 2 ∙ 8
2 ∙ 8 + 37                        2 ∙ 3 +39            56 – 2 ∙ 9

2 ∙ 4 + 23                        60 – 2 ∙ 2           45 – 2 ∙ 5
2. Порівняй
7 дм 9 см ... 9 дм 7 см              99 см ... 1 м
69 см ... 6 дм 9 см                     71 см  ... 17 см
100 см ... 10 дм                          1 ц ... 95 кг



Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.